Polkupyöräily ja -pyörät

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Kommentoimatta osasarjoja, pyörä näyttäisi kaipaavan vielä lokasuojia, tarakkaa, heijastimia, soittokelloa ja lukkoa.
Heijastimet ja kello itse asiassa nettikaupan kuvasta poiketen pyörässä oli valmiina. Ass saver on tarkoitus tilata, ja lukko ja lamppu löytyy jo. Tarakalle en usko hirveästi olevan käyttöä.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
En minä tiedä missä te sitten kuljetatte tavaroita. Selkäreppua en pysty kovin pitkiä matkoja käyttämään, se tekee selän kipeäksi ja hiostaa ikävästi. Olkalaukunkin olen todennut pitkillä matkoilla vähän epäkäytännöllisehköksi. Mutta kukin tyylillään.
 

Örfil

Guest
Asia hoituu sillä, että asun kiinteässä asumuksessa, jossa säilytän tavaroitani.
 

Dallaran urkuri

Well-known member
Liittynyt
7.4.2016
Viestit
1460
En minä tiedä missä te sitten kuljetatte tavaroita. Selkäreppua en pysty kovin pitkiä matkoja käyttämään, se tekee selän kipeäksi ja hiostaa ikävästi. Olkalaukunkin olen todennut pitkillä matkoilla vähän epäkäytännöllisehköksi. Mutta kukin tyylillään.
Kieltämättä hieman hassun näköistä, kun matkamies polkee 30kg rinkka selässä ilman lokasuojia.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
En minä tiedä missä te sitten kuljetatte tavaroita. Selkäreppua en pysty kovin pitkiä matkoja käyttämään, se tekee selän kipeäksi ja hiostaa ikävästi. Olkalaukunkin olen todennut pitkillä matkoilla vähän epäkäytännöllisehköksi. Mutta kukin tyylillään.
Pyöräilytakin selkätaskussa menee vararengas, työkalut, kaasupatruuna, geelit/banaanit ja kännykkä.
 
Liittynyt
24.1.2004
Viestit
10131
Sijainti
Oslo
Onko Albert Oil niitä ihmisiä, jotka hokevat aina vaan vanhaa virttä, huolimatta siitä, että asia on perusteellisesti moneen kertaan selitetty, eikä siinä pitäisi olla mitään epäselvää?
 

Örfil

Guest
En ole koskaan kuullut Albertin laulavan virsiä.

Menen asiasta takuuseen.
 
Liittynyt
24.1.2004
Viestit
10131
Sijainti
Oslo
Vaihdoin takakumin Synapseen. Huomenna voi sitten kokeilla miten kiipeäminen Grefsenkollenille onnistuu.
 

Örfil

Guest
Hieno päivä tulossa! Se on fillaroinnin paikka nytkyllä.

Ainoa harmi on, että pitää ajella lenkkarit jalassa, eikö pro:na ajokengillä :nope:

Josko ensi viikolla kiertelisi pienet fillariliikkeet läpi, jos niistä löytyisi sopivaa kalossia.

Onko muuten ihan amatöörijuttu, jos on lokarit paikallaan?
 
Ylös