Albert Oil
Hippi ja juntti
Rainierilla on rahaa kuin rosvopäälliköllä - ei yhtä paljon mutta samalla tavalla hankittua.
En ole tietoinen. Kerro lisää.Kai sinä olet tietoinen siitä, että Suomen laki määrää, että polkupyörässä on oltava heijastimet ja pimeällä ajettaessa myös lamppu on pakollinen varuste.
No hommahan katsos on niin, että Suomen laki määrää, että polkupyörässä on oltava heijastimet ja pimeällä ajettaessa myös lamppu on pakollinen varuste.En ole tietoinen. Kerro lisää.
Vain niin. Mielenkiintoista. En ollut tästä tietoinen.No hommahan katsos on niin, että Suomen laki määrää, että polkupyörässä on oltava heijastimet ja pimeällä ajettaessa myös lamppu on pakollinen varuste.
Heijastimet ja kello itse asiassa nettikaupan kuvasta poiketen pyörässä oli valmiina. Ass saver on tarkoitus tilata, ja lukko ja lamppu löytyy jo. Tarakalle en usko hirveästi olevan käyttöä.Kommentoimatta osasarjoja, pyörä näyttäisi kaipaavan vielä lokasuojia, tarakkaa, heijastimia, soittokelloa ja lukkoa.
Outoa.Tarakalle en usko hirveästi olevan käyttöä.
Kaikki eivät kuljeta maallista omaisuuttaan pahviloorassa fillarin takapaksilla.Outoa.
Eli pallit tarakalla Alpulla?Kaikki eivät kuljeta maallista omaisuuttaan pahviloorassa fillarin takapaksilla.
Kieltämättä hieman hassun näköistä, kun matkamies polkee 30kg rinkka selässä ilman lokasuojia.En minä tiedä missä te sitten kuljetatte tavaroita. Selkäreppua en pysty kovin pitkiä matkoja käyttämään, se tekee selän kipeäksi ja hiostaa ikävästi. Olkalaukunkin olen todennut pitkillä matkoilla vähän epäkäytännöllisehköksi. Mutta kukin tyylillään.
Pyöräilytakin selkätaskussa menee vararengas, työkalut, kaasupatruuna, geelit/banaanit ja kännykkä.En minä tiedä missä te sitten kuljetatte tavaroita. Selkäreppua en pysty kovin pitkiä matkoja käyttämään, se tekee selän kipeäksi ja hiostaa ikävästi. Olkalaukunkin olen todennut pitkillä matkoilla vähän epäkäytännöllisehköksi. Mutta kukin tyylillään.
Tai kierrettynä meisselin ja kassien ympärilleTotta, kaulassahan se pitää olla :ahem: