Örfil
Guest
Onhan tuo todella perinteikäs tuo Markan kesätapahtuma. Saa nähdä muodostuuko tuosta Kokemäkijoki Riverside Bike Ride -tapahtumasta, jonka paluuosuus on huomenna, yhtä iso aikanaan kuin Markan Night Ridestä?
Ja nappulalukitus.^ pinnaheijastimet puuttuu
Ja tavarakori, jossa kuljettaa kaupasta kotiin vaikkapa mustikkapiirakkaa tai jäätelöä tahi jopa molempia.Ja nappulalukitus.
Itse pinnoitus (pinnojen veto keskiöstä kehään) on aika vinkeä.^ pinnaheijastimet puuttuu
Toki myös jousitetusta nahkasatulasta ja dynamokäyttöisestä valaistusjärjestelmästä.Itse pinnoitus (pinnojen veto keskiöstä kehään) on aika vinkeä.
Koteloidusta ketjusta lisä + -merkintä.
En mä tiedä. Paksut renkaat joustaa hyvin. Valo on ihan hyvä pimiässä ajellessa.Toki myös jousitetusta nahkasatulasta ja dynamokäyttöisestä valaistusjärjestelmästä.
Näyttää lisäksi enemmän pro meisingiltä kun on kunnon vermeet eli vaippahousut, kortonkipaita, potta päässä ja unohtamatta panohanskoja Chikcsit tykkää, ajattele siis sitä :thumbup:Kypärää mä metsästän. Halpa mutta sitäkin arvokkaampi henkivakuutus. Pakko myöntää että ehkä pari kertaa elämässä käyttänyt pyöräilyssä kypärää. Nyt pitää oikeasti alkaa käyttään vakituisesti.
Näyttää lisäksi enemmän pro meisingiltä kun on kunnon vermeet eli vaippahousut, kortonkipaita, potta päässä ja unohtamatta panohanskoja Chikcsit tykkää, ajattele siis sitä :thumbup:
Ts. MAMIL-asu.Näyttää lisäksi enemmän pro meisingiltä kun on kunnon vermeet eli vaippahousut, kortonkipaita, potta päässä ja unohtamatta panohanskoja Chikcsit tykkää, ajattele siis sitä :thumbup: