Vai oisko ollu Kärkkäisellä tuulipuvut tarjouksessa.Näin viisi samoin pukeutunutta fillaristihahmoa. Liekkö täälläkin joku pyöräilyjoukkue., vai olivatko vaan eksyneet.
Mistä saatoit tietää tai olettaa moista?Näin viisi samoin pukeutunutta fillaristihomoa. Liekkö täälläkin joku pyöräilyjoukkue., vai olivatko vaan eksyneet.
Vai oisko ollu Kärkkäisellä tuulipuvut tarjouksessa.
JuuMistä saatoit tietää tai olettaa moista?
Oliko asunsa pinkit tai muuten tavallisuudesta poikkeavat?
Viime yön pyöräretkeltä:
Oslomarka 18
Jahas, onko tuttuja?Vahvistus joukkueeseen luvassa Suomesta.
Sukulainen. Kaikkien aikojen ensimmäiseen Yöttömän yön perinneajoon Markassa viime vuonna osallistui kaksi henkilöä. Minä ja poikani.Jahas, onko tuttuja?
No saateri - tuota olen itsekin kaivannut! Ilmoitan kyllä waiffille yleensä suurpiirteisen reittikuvauksen muodossa minne päin lähden juoksemaan/polkemaan, että löytävät äijän jos iskee "blue screenit" taas kehiin. Semmoinen peikko siitä hommasta silloin jäi.. Muut pystyvät myös halutessani näkemään missä olen "live-lähetyksen" avulla, ominaisuus jota en vielä ole testannut. Turvallisuuden kannalta mielenkiintoinen juttu - tai ainakin raato on helpompi löytää rotkonpohjalta.
Asfalttireissun tänään.
Käytetäähän tuota esim. hiihdossa ja suunnistuksessa, missä voidaan livenä seurata, miten henkilö etenee kartalla nopeuksineen ja sykkeineen.No saateri - tuota olen itsekin kaivannut! Ilmoitan kyllä waiffille yleensä suurpiirteisen reittikuvauksen muodossa minne päin lähden juoksemaan/polkemaan, että löytävät äijän jos iskee "blue screenit" taas kehiin. Semmoinen peikko siitä hommasta silloin jäi.
Sen tiesin että Polarista löytyy Androideille versio kännykkään, josta saa siirrettyä txt:t Polariin, mutta tuo olisi todella hieno ominaisuus, kun saisi Polarin - puhelimen GPS:n - jonkun softan kautta lokaationsa jonnekin webbiin näkyville.
Itse asiassa, eihän tuo Polaria vaadi, vaan pelkästään puhelimen ja tästäpä tuli mieleen että pitääkin puhua pojalle, jota kiinnostaa mobiilisovellukset. Kenties keksimme tästä tuotapikaa sovelluksen, myymme sen miljardilla Kiinaan ja siirrymme ansaituille eläkepäiville.
Puhelin pitää tuossa Garminin systeemissä olla lenkillä mukana jotta homma toimii.No saateri - tuota olen itsekin kaivannut! Ilmoitan kyllä waiffille yleensä suurpiirteisen reittikuvauksen muodossa minne päin lähden juoksemaan/polkemaan, että löytävät äijän jos iskee "blue screenit" taas kehiin. Semmoinen peikko siitä hommasta silloin jäi.
Sen tiesin että Polarista löytyy Androideille versio kännykkään, josta saa siirrettyä txt:t Polariin, mutta tuo olisi todella hieno ominaisuus, kun saisi Polarin - puhelimen GPS:n - jonkun softan kautta lokaationsa jonnekin webbiin näkyville.
Itse asiassa, eihän tuo Polaria vaadi, vaan pelkästään puhelimen ja tästäpä tuli mieleen että pitääkin puhua pojalle, jota kiinnostaa mobiilisovellukset. Kenties keksimme tästä tuotapikaa sovelluksen, myymme sen miljardilla Kiinaan ja siirrymme ansaituille eläkepäiville.
Onko sulla tämän teknisestä puolesta enemmän tietoa?Käytetäähän tuota esim. hiihdossa ja suunnistuksessa, missä voidaan livenä seurata, miten henkilö etenee kartalla nopeuksineen ja sykkeineen.
Polarin mötikkä seljässä etenevät.
No ei muuta kuin näköhavainnot. Sama data jota me saadaan Polarista siirtyy suoraan 'yleiseen' käyttöön. Siksi siinä pitää olla melko voimakas lähetin ja kokoakin tulee.Onko sulla tämän teknisestä puolesta enemmän tietoa?