Lieni Raineri siinä etessäsi.:frank:Kotimatkallain edessäin ajaneella tytöllä oli valkoiset KALSARIT JALASSA. Ähähä. Ei edes stringit.
Kaikki moottoripyöräilijät on hyviä, koska ne huonot ovat jo tappaneet itsensä moottoripyörällä.Kaikki moottoripyöräilijät (tai no ainakin 90%) kuuluvat parhaimpiin moottoripyöräilijöihin (tai no ainakin top 10%:iin). Huonoja moottoripyöräilijöitä, niitä jotka eivät kuulu parhaaseen kymmeneen prosenttiin, ja joita on noin kymmenen prosenttia moottoripyöräilijöistä kaikkiaan, ovat esimerkiksi rajoituksia ylittämättömät, kiihdyttelemättömät, meluttomat, keulimattomat ja kaistojapuolittamattomat moottoripyöräilijät.
Muistakaa vaihtaa sukunimenne Partaseksi, niin voi pyytää mitä vaan "piirakasta".Me aletaankin tässä ihan just Albertin kanssa lihapiirakkakeisareiksi. Massivyöryä ei estä KUKAAN ja ostetaan KAKS AUDIA!
Tai itseasiassa Albert saa tuon mun vanhan ja mä ostan vähän uudemman
Ja muistakaa ottaa valikoimiin lihisten lisäksi myös vihikset.Me aletaankin tässä ihan just Albertin kanssa lihapiirakkakeisareiksi. Massivyöryä ei estä KUKAAN ja ostetaan KAKS AUDIA!
Joku spitaalinen special?Hihis tarjoillaan grillinpitäjän heittämän huulen kera.
LOISTAVA idea!Hihis tarjoillaan grillinpitäjän heittämän huulen kera.
Grilli RisuPartasen Menu
Lihis - halvin tukun lihapiirakka sinapilla, ketsupilla ja reilulla katteella
Vihis - lihis vihapuheella ja sipulirouheella
Hihis - lihis ala Part@nen
Valikoimamme laajenee yritystoiminnan edetessä, nyt malttia...
Ensi kerralla oma termari tarakalle. Kylmin ilmein hörppimään kahvia kioskin terdelle. Käyt vielä pyytämässä kupin lainaksi. Oppiipahan!Perkele kioskikapitalisti. Poljin reidet tulessa lossille, jotta saan kahvit. Eikös ämmä ole jo sulkenut. Menee varmaan liian hyvin. Lihis joka kaupassa maksaa 89 senttiä katteella ja verolle, jonka kk ostaa 50 sentillä ja myy ulos hintaan 3,50, on aikaansaanut sen että Auris vaihtui Audiin ja pulju on auki kun huvittaa.
Saateri! > =D>
Ajauduitko hallitsemattomasti heittelehtien rengasvalliin?Pyörästä suorastaan räjähti kumi illalla kun olin työkeikalle matkalla. Onneksi en ollut ehtinyt kauas, joten ehdin hyvin hakea auton alleni.