Polkupyöräily ja -pyörät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joukahainen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kommentoimatta osasarjoja, pyörä näyttäisi kaipaavan vielä lokasuojia, tarakkaa, heijastimia, soittokelloa ja lukkoa.
Heijastimet ja kello itse asiassa nettikaupan kuvasta poiketen pyörässä oli valmiina. Ass saver on tarkoitus tilata, ja lukko ja lamppu löytyy jo. Tarakalle en usko hirveästi olevan käyttöä.

En minä tiedä missä te sitten kuljetatte tavaroita. Selkäreppua en pysty kovin pitkiä matkoja käyttämään, se tekee selän kipeäksi ja hiostaa ikävästi. Olkalaukunkin olen todennut pitkillä matkoilla vähän epäkäytännöllisehköksi. Mutta kukin tyylillään.

Asia hoituu sillä, että asun kiinteässä asumuksessa, jossa säilytän tavaroitani.

En minä tiedä missä te sitten kuljetatte tavaroita. Selkäreppua en pysty kovin pitkiä matkoja käyttämään, se tekee selän kipeäksi ja hiostaa ikävästi. Olkalaukunkin olen todennut pitkillä matkoilla vähän epäkäytännöllisehköksi. Mutta kukin tyylillään.
Kieltämättä hieman hassun näköistä, kun matkamies polkee 30kg rinkka selässä ilman lokasuojia.

Pyöräilytakin selkätaskussa menee vararengas, työkalut, kaasupatruuna, geelit/banaanit ja kännykkä.

Onko Albert Oil niitä ihmisiä, jotka hokevat aina vaan vanhaa virttä, huolimatta siitä, että asia on perusteellisesti moneen kertaan selitetty, eikä siinä pitäisi olla mitään epäselvää?

En ole koskaan kuullut Albertin laulavan virsiä.

Menen asiasta takuuseen.

Vaihdoin takakumin Synapseen. Huomenna voi sitten kokeilla miten kiipeäminen Grefsenkollenille onnistuu.

Hieno päivä tulossa! Se on fillaroinnin paikka nytkyllä.

Ainoa harmi on, että pitää ajella lenkkarit jalassa, eikö pro:na ajokengillä :nope:

Josko ensi viikolla kiertelisi pienet fillariliikkeet läpi, jos niistä löytyisi sopivaa kalossia.

Onko muuten ihan amatöörijuttu, jos on lokarit paikallaan?