Polkupyöräily ja -pyörät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joukahainen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kotimatkallain edessäin ajaneella tytöllä oli valkoiset KALSARIT JALASSA. Ähähä. Ei edes stringit.

Kaikki moottoripyöräilijät (tai no ainakin 90%) kuuluvat parhaimpiin moottoripyöräilijöihin (tai no ainakin top 10%:iin). Huonoja moottoripyöräilijöitä, niitä jotka eivät kuulu parhaaseen kymmeneen prosenttiin, ja joita on noin kymmenen prosenttia moottoripyöräilijöistä kaikkiaan, ovat esimerkiksi rajoituksia ylittämättömät, kiihdyttelemättömät, meluttomat, keulimattomat ja kaistojapuolittamattomat moottoripyöräilijät.

Kaikki moottoripyöräilijät on hyviä, koska ne huonot ovat jo tappaneet itsensä moottoripyörällä.

Perkele 😈 kioskikapitalisti. Poljin reidet tulessa lossille, jotta saan kahvit. Eikös ämmä ole jo sulkenut. Menee varmaan liian hyvin. Lihis joka kaupassa maksaa 89 senttiä katteella ja verolle, jonka kk ostaa 50 sentillä ja myy ulos hintaan 3,50, on aikaansaanut sen että Auris vaihtui Audiin ja pulju on auki kun huvittaa.

Saateri! :@ >:) =D>

Me aletaankin tässä ihan just Albertin kanssa lihapiirakkakeisareiksi. Massivyöryä ei estä KUKAAN ja ostetaan KAKS AUDIA!

Tai itseasiassa Albert saa tuon mun vanhan ja mä ostan vähän uudemman

Me aletaankin tässä ihan just Albertin kanssa lihapiirakkakeisareiksi. Massivyöryä ei estä KUKAAN ja ostetaan KAKS AUDIA!

Tai itseasiassa Albert saa tuon mun vanhan ja mä ostan vähän uudemman

Muistakaa vaihtaa sukunimenne Partaseksi, niin voi pyytää mitä vaan "piirakasta".

Vaemo toi tuollaisen kanssa Reko -torilta muonaa hakiessaan tässä taannoin.

Ostin tänään uudet pyöräilylasit. Edelliset katosivat, ilmeisesti unohdin ne pihan penkille lenkin jälkeen.
Onni onnettomuudessa oli se, että uudet (EVZERO RANGE PHOTOCHROMIC) vaikuttavat aivan erinomaisilta:

Pyörästä suorastaan räjähti kumi illalla kun olin työkeikalle matkalla. Onneksi en ollut ehtinyt kauas, joten ehdin hyvin hakea auton alleni.

Perkele 😈 kioskikapitalisti. Poljin reidet tulessa lossille, jotta saan kahvit. Eikös ämmä ole jo sulkenut. Menee varmaan liian hyvin. Lihis joka kaupassa maksaa 89 senttiä katteella ja verolle, jonka kk ostaa 50 sentillä ja myy ulos hintaan 3,50, on aikaansaanut sen että Auris vaihtui Audiin ja pulju on auki kun huvittaa.

Saateri! :@ >:) =D>

Ensi kerralla oma termari tarakalle. Kylmin ilmein hörppimään kahvia kioskin terdelle. Käyt vielä pyytämässä kupin lainaksi. Oppiipahan!