Poll: Harrastatko sijoittamista?

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Eiköhän ebolaa ja etenkin siihen liittyvää hysteriaa levitä juuri nämä suojapukujen rakentelijat. SALALIITTO!!

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Kohta Pyr...eikun mikä Faggenstein se oli tulee ja ilmoittaa ostaneensa 10 000 eurolla Ebolaa.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Se kaveri ainakin hieronee käpäliään yhteen innosta joka pisti ebola.com domainin myyntiin kymmenen kertaa kalliimmalla kun mitä itse sen osti.

Itsehän ostin tänään ebolaa miljoonalla.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Se kaveri ainakin hieronee käpäliään yhteen innosta joka pisti ebola.com domainin myyntiin kymmenen kertaa kalliimmalla kun mitä itse sen osti.

Itsehän ostin tänään ebolaa miljoonalla.
Ja maailma pelastuu.

Näinhän me päästiin Talvivaarastakin eroon.

pendellstock

Well-known member
Ostin sijoitusasunnon. Speksit olivat hyvät niin ei voinut kieltäytyä, vaikka nyt osakkeiden paino salkussa onkin omaan makuun turhan vaatimaton. Pitää lisätä sitä tässä hiljalleen.

jjv

Arschloch
Ai sellasen jalasmökin mallia Väyrynen? Onko kiva sijoituspaikka katottuna?

Örfil

Guest
Sijoitan edelleen viikottain pienen summan S-Pankin säästötilille, jossa korko on naurettava mutta riski 0%, ainakin teoriassa.

Olen kaksi kertaa sijoittanut rahastoihin ja kummallakin kertaa tuli vuoden sisään heti persnettoa. Joo joo, sijoitusneuvojatäti kehotti sijoitusten suhteen pitkäjänteisyyteen, mutta se ei ole mun suosikilaji.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Sijoitan edelleen viikottain pienen summan S-Pankin säästötilille, jossa korko on naurettava mutta riski 0%, ainakin teoriassa.

Olen kaksi kertaa sijoittanut rahastoihin ja kummallakin kertaa tuli vuoden sisään heti persnettoa. Joo joo, sijoitusneuvojatäti kehotti sijoitusten suhteen pitkäjänteisyyteen, mutta se ei ole mun suosikilaji.
Faija möläytti eilen yht'äkkiä (yhtä sen kaveria tarkoittaen) kaikki entiset alkkikset on lyhytjänteisiä.

ETTÄ MITÄS EX-ALK!

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Hyvä yritys, hyvät tuotteet. Kaljun psykopaattiryssän soheltamisen ansiosta laatuyhtiötä saa tänä vuonna vielä alle 2ahden kympin. Odotan.

Entisen kännykkävalmistajan liiketoiminta ja uusi strategia alkaa löytää uomiaan, käänteen konkreettiset merkit on luettavissa tuoreesta osavuosikatsauksesta. Lisäsin.