Olen sijoittanut alle vuoden sisällä kahteen polkupyörään yli 70k NOK. Korkoa ovat kasvaneet ihan mukavasti.
Itsekin jos tuohon panostaisin ja vuokraisin homeisena pirimökkinä extreme-matkailijoille.Itse ostin kolmion Hauhnuan keskustasta. Sen kun remontoin ja maalaan ja lyön plakkia pintaan niin a vot.
Kannattaa jatkossakin pysyä pois tosimiesten hommista. Ei tuo nyt mennyt ihan putkeen :nope:Itse ostin kolmion Hauhnuan keskustasta. Sen kun remontoin ja maalaan ja lyön plakkia pintaan niin a vot.
Jos 'kolmion' pinnalla on kasvustoa, niin Canesten tahi muu lääke ehkä sittenkin?Joo, se plankton täytyy ensitöiksi kaapia huitsiin kolmion pinnoilta.
Vastikään luin lehdestä jutun jossa kerrottiin kesämökkien hintojen kehityksestä ja sen jutun mukaan yksi maakunnista joissa kesämökkien hinnat ovat nousussa on nimenomaan Pohjois-Savo eli kannattaisi hieman odottaa tuon järvenrantamökin myymisen suhteen, koska odottamalla hieman voisit saada siitä paremman hinnan etenkin mikäli se sattuu olemaan Kallaveden rannalla.Olen tullut siihen tulokseen, että seuraavan dekadin jaksolla tässä maassa ei ole suurtakaan iloa omistaa mitään kovin kiinteää.
Kiinteistöjen arvo ei tule arveluni perusteella nousemaan, kyseinen pääoma kannattaakin sijoittaa toisaalle, jossa sille on luvassa euvostoliiton ja kouvostoliiton rapistumisesta riippumatonta arvon kehitystä.
Niinpä myyntiin menee tänä vuonna seuraavaa:
- Mökkitontti Pirkanmaalla
- Järvenrantamökki Pohjoissavossa
- Metsäpalsta Etelä-Hämeessä.
Joni ja muutkin bosstason varakkaat, jotka haluavat toimia näitä tuulipukulaumoja vastaan ja panostaa kiinteistö-omaisuuteensa merkittävät massit, voivat olla yhteydessä!
Ne, jotka hokevat mantraa "Osta silloin kun muut myyvät ja myy silloin kun muut ostavat!" - Tilaisuutenne on koittanut.
Olen sijoittanut alle vuoden sisällä kahteen polkupyörään yli 70k NOK. Korkoa ovat kasvaneet ihan mukavasti.
Jos pelkää tätä, se vapaasti liikuteltavissa oleva varallisuus, jonka arvon kehittyminen saattaa olla riippuvaista tästä, kannattaa pitää pääosin kiinnitettynä sellaisiin kohteisiin, joiden arvoon äänestyksen tuloksella on mahdollisimman vähän vaikutusta.Soonnyssitte brexittiporukka gallu pissa ekaa kertaa johdossa. Kattelin et äänestystuloksen jälkeinen pörssipäivä on juhannusaatto ja Hesan stadi kiinni, olettaisin. Saattaa olla hyvä. Vai hakeeko pohjia jo ennen, mitä kertoo Pöhkiksen ristallipallo?
Ei nyt tulkita väärin, minulla ei ole maailmanlopun tai edes eu:n murenemiseen liittyviä odotuksia tai oletuksia lain. Ennustaja en ole, enkä sellaiseksi aio ryhtyä, mutta varaudun pitämään pääomani siellä, josta odotan sille parasta mahdollisuus-riski suhdetta. Se paikka ei tällä hetkellä sijaitse tällä puolen palloa.Kovin on nyt varovainen ja maailmanlopunodotuksellinen Pöhkiksen taktiikka. Mä lähinnä odottelen, että tulis jotain helmikuun alun kaltaista notkahdusta. Edellisen maailmanloppuviikon aikaan mä olin onnellisesti lomamatkalla (no perjantaina ehdin jotain raapimaan kasaan) ja niin olen juhannusviikollakin. Pari viikkoa sitten ennustivat vielä, että markkinoilla ollaan aika varmoja ettei britit mihkään lähre. Eilen saattoi ennusteet muuttua.
Ei kai siinä.Helvetti!
Nyt on - taas - varmaa ja todella tuottavaa sijoittamista tarjolla.
Pakko kai lähteä mukaan, muutamilla satasilla tai tonneilla- onecoiniin. Koulutusta ostetaan ja louhinta käyntiin vuodeksi tai pariksi.
Naapurin kaveri vihjasi varmana tietona.
Ennen oli pennit miljooniksi veikkauksessa, nyt bittilouhinta ajaa saman asian.:thumbfh:
Saas nyt nähdä....
Hieno mies, kerta kaikkiaan!Motivaatio päiväduuniin näyttäisi olevan nollassa, ja tälläkin hetkellä äijä on keksittyjen selkäkipujen takia sairauslomalla. Kokosi toissa yönä aamukolmeen saakka +200 000 euron Audia itselleen Audin kotisivuilla. Esitteli sitä tohkeissaan ja kertoi, että ensi kesänä ajetaan sillä sitten Euroopan läpi Monacoon. En voinut muuta kuin huokailla.
Mies ja unelma. Onhan niitä sellaisia tyyppejä joiden voi olettaakin haksahtavan äkkirikastumisviritelmiin, mut omassa suvussanikin on pari äijää, joista en olis ikinä uskonut, että alkavat mainostaa jotain verkostomarkkinointisysteemejä. Rasittavia ovat sellaiset kun oikein alkavat kohkaamaan. Kuten luokkakaverini amiksessa joka alkoi myymään puhelimitse uuden firman kännykkäliittymiä ja kehui sen olevan niin halpa ettei kukaan ole niin tyhmä, että jättäisi sen ostamatta. Jossain vaiheessa se kohkaus aina loppuu yhtäkkiä eikä aiheesta enää puhuta, vaikka kysyttäis.Hieno mies, kerta kaikkiaan!