Poll: Harrastatko sijoittamista?

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Työkalupakissain suurin terä on m12, joten ne tekee sitten siitä isompia. Melko jötkäleitä nytkyllä.

Ei lämmennyt Afarakin pääjeppe ostamaan osakkeita takaisin 2,5e/laaki lain. Jännä.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26844
Oon ansiokkaasti pysyny erossa kaikista mediaosakkeista ja ny sit Telia (joka suurimpia lappujani) suunnittelee ostavansa jotain vtun telkkarikanavia miljardilla. En oikein innostunu. Ruotsin tv4 vissiin kuitenkin ihan kannattava.
 

Aackojr

Banned
Liittynyt
25.5.2018
Viestit
3
Cramo ja Lehto aika yllättäen laskeneet, täytyy kattoo maanantaina jos jompaa kumpaa lisäis. Ramirent laski melkein takaisin ostohintaani, en silti myyny. Huhtamäkeä taas vähän kevensin, se on vuoden ylimmällä. Ostin sillä rahalla Hoivataloa.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26844
Jos nuo kaikki firmat on sen sponsoreita niin kateeks käy. Miksei firmat kosiskele meitä kokeneempia foorumisteja, mää ainaski voisin mainostaa mitä vaan. Tai näkyyhän tuolla joillain olevan jotain autonmerkkejä avatarissa.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Jos nuo kaikki firmat on sen sponsoreita niin kateeks käy. Miksei firmat kosiskele meitä kokeneempia foorumisteja, mää ainaski voisin mainostaa mitä vaan. Tai näkyyhän tuolla joillain olevan jotain autonmerkkejä avatarissa.
Hameenlinnan PulloKerho sponssaa Alberttia!
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26844
Hameenlinnan PulloKerho sponssaa Alberttia!
Rupeen maanantaina kierteleen kylän firmoja ja kyselemässä sponssorirahnaa. Täällä on sentään yli 9000 jäsentä ja vierailijat lisäks. Juutuubijulkkiksillekin maksetaan miljuunia että mainitsevat jonkun samppoomerkin lähetyksessään vaikka kaikki niitten kolmetoista katsojaa on persaukisia pikkutyttöjä.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26844
Nordnetin kahdensadan kamppis osuikin kivasti paniikkiviikolle. Pittää ostella ainakin sen verran että saa kesäkuullekin halvemmat kulut.
 

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Tässä olen seuraillut salkunrakentaja-sivua.

Kotipizzaa ja Kemiraa myös tutkin. Mutta pöhkis tota siis... älä kysy että miksi. :D Tai saa kysyä notta miksi. Hehh.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Onpas nytkyllä harvinaisen paska pörssipäivä. Hei kiitti Italia ja Espanja.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Ole hyvä.

Itse olen tuijottanut tilin saldoa pari viikkoa ja miettinyt sijoittaisinko koko summan sokeriin vai lahjoittaisinko sokeille homokoirille.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Ole hyvä.

Itse olen tuijottanut tilin saldoa pari viikkoa ja miettinyt sijoittaisinko koko summan sokeriin vai lahjoittaisinko sokeille homokoirille.
Vähän sama, mutta menin sitten vielä lainaamaan jopa itseäni köyhemmälle :eek:
No, pian takaisin ja ilman korkoja,
 

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Joo, siis tilanne on se, että QMH:n kurssit Vietnamissa ovat sen verran hienossa tilassa, että suunnittelen tässä järkevää siirtoa.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Joo, siis tilanne on se, että QMH:n kurssit Vietnamissa ovat sen verran hienossa tilassa, että suunnittelen tässä järkevää siirtoa.
Mikä on QMH?

Tein itsekin lisäsijoituksen Vietnamiin juuri tällä viikolla,
aiemminhan raportoin myyneeni pienen osan Vietnamia salkusta pois kun oli pullahtanut vallattomasti.

Nyt odotetun peruuttelun jälkeen oli taas mukava palata ostolaidalle.

 
Viimeksi muokattu:

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Nokiasta pötkähtää osingot tilille vajaan kahden viikon päästä.
Se on käytännöllisesti katsoen yksi ylimääräinen kuukausipalkka tälle vuotta.

Ja koska Nokian osingot kasvavat suurella varmuudella seuraavat 4 vuotta 10-20% per vuosi, voi osinkoja odottaa vuonna 2022 jo parin kuukausipalkan verran.

Helppoa matematiikkaa. Sopii mulle, vähän yksinkertainen kun olen.
 
Ylös