oldez
Well-known member
Ei kai tossa mitään jos käyttövoimavero poistuisi samalla.
Ei kai tossa mitään jos käyttövoimavero poistuisi samalla.
Onkohan kuljetusalalle tiedossa kivaa?"Dieselpolttoaineen veron korotus iskee paljon eli etenkin yli 30 000 kilometriä vuodessa ajavien kukkarolle."
Sinne menee km-korvaustulot dieselveroon
Täällä se on jo kalliimpaa kuin bensa. Hyvä tulonlähde valtiolle, koska täällä noin 55 prosenttia autoista käyttää dieseliä polttoaineena.
Kuluttajahan sen polttoaineen loppupeleissä maksaa.Onkohan kuljetusalalle tiedossa kivaa?
Rahtihinnat nousee, bussilippu samoin. Onkohan tavoite saada porukkaa ja pakettia kiskoille?Kuluttajahan sen polttoaineen loppupeleissä maksaa.
Täällä on mennyt puolessa vuodessa jo tuo 30 tonttua rikki. Kyllä nyt kelpaa tuuletella! :wall:"Dieselpolttoaineen veron korotus iskee paljon eli etenkin yli 30 000 kilometriä vuodessa ajavien kukkarolle."
Sinne menee km-korvaustulot dieselveroon
Sinänsä se on ihan jees siirtää kuljetusta kiskoille, mutta aika paljon sais vetää lisää rautatietä, että jokaisen K-Kaupankin nurkalle pääsis junallaRahtihinnat nousee, bussilippu samoin. Onkohan tavoite saada porukkaa ja pakettia kiskoille?
Totta. Ja vaikka ei nyt joka K-kaupan pihaan, niin silläkin vois parantaa kun tekisi kaksiraiteisia edes nykyisistä pätkistä. Ainoa toimiva on ilmeisesti päärata. Välillä tullut seurattua Turku-Helsinki väliä. Yksi raide, n. 20 junaa päivässä, Pitäisi mennä alle kahden tunnin. Kuitenkin puolen tunnin myöhästymisiä joka kolmannella junalla.Sinänsä se on ihan jees siirtää kuljetusta kiskoille, mutta aika paljon sais vetää lisää rautatietä, että jokaisen K-Kaupankin nurkalle pääsis junalla
Taitaa muuten olla f1-auton huolto tota hintaluokkaa..Taitaa aika ottaa se työsuhdeauto.
Yli 6sataa maksoi 120tonnin huoltokin. Onneksi ei ole toistepäin. 120tonnia 6sadan huollosta.
Mites se vitsi Transpointista meneekään? Ainoa firma joka pystyy toimittamaan kuution soraa kotiovelle. Antaa kaksi kuution kiveä kuljetukseen. Toisen ne hävittää ja toisen ne rikkoo.Ihan kuin Transpointilla.....jaa mut ne onkin samaa firmaa nykyään
Lisäksi kun huomioidaan, että
Ei tartte, kuulemani mukaan autokauppiaat ovat halukkaita myymään myös dieselautot käteisellä.Lisäksi kun huomioidaan, että
Dieselauton hankintaa varten pitää ottaa enämpi korollista velkaa kuin bensiiniautoa varten (tiisselit on yleensä kalliimpia kuin bensa-versiot - esim. VW Golfissa hintaero on 4600 euroa)
Tjoo, tuo luku käsitteli paremminkin keskimääräistä auton ostajaa, ei niinkään kauppiasta.Ei tartte, kuulemani mukaan autokauppiaat ovat halukkaita myymään myös dieselautot käteisellä.
Mä luulen keskimääräisen autonostajankin haluavan ostaa autonsa käteisellä, ilman lainaa.Tjoo, tuo luku käsitteli paremminkin keskimääräistä auton ostajaa, ei niinkään kauppiasta.
Näin on. Keskimääräinen veronmaksaja haluaisi lottovoitonkin tililleen ihan mielellään.Mä luulen keskimääräisen autonostajankin haluavan ostaa autonsa käteisellä, ilman lainaa.