Albert Oil
Hippi ja juntti
Taidat olla vitsi-ihmisiä?
Mää kans.Olen tottunut käyttämään polttopuusta leikkisästi nimitystä polttupuu.
Oliko tuo kutsu?Onneksi en ole kenenkään teidän kanssa saunaa lämmittämässä, kun en enää tietäisi edes lämmityksessä tarvittavien puunkappaleiden nimiä.
Ja mikä ettei.Oliko tuo kutsu?
Kunhan et tervaskannolla yritä saunaa lämmittää ei mitään ongelmia pääse syntymään.Onneksi en ole kenenkään teidän kanssa saunaa lämmittämässä, kun en enää tietäisi edes lämmityksessä tarvittavien puunkappaleiden nimiä.
Mulla kun on tuollainen upotettu Helon Cava-kiuas, niin puunkappaleiden nimet eivät ole niin tärkeät kun kaukosäätimestä napsauttaa lämmöt päälle.Onneksi en ole kenenkään teidän kanssa saunaa lämmittämässä, kun en enää tietäisi edes lämmityksessä tarvittavien puunkappaleiden nimiä.
Varsinkaan sähkökiuasta.Kunhan et tervaskannolla yritä saunaa lämmittää ei mitään ongelmia pääse syntymään.
Aijaijai, jos kutsut joskus Alpun teille saunaan, niin muista muistuttaa hänelle että tuo ei ole potta ja siihen ei voi istua!Mulla kun on tuollainen upotettu Helon Cava-kiuas, niin puunkappaleiden nimet eivät ole niin tärkeät kun kaukosäätimestä napsauttaa lämmöt päälle.
Meillä lukee esilläolevassa saunasäännöstössä esim.Aijaijai, jos kutsut joskus Alpun teille saunaan, niin muista muistuttaa hänelle että tuo ei ole potta ja siihen ei voi istua!
Ei oo kuoharia kotona (paitsi minipullo Asti Ganciaa).Tekis vähä mieli lähtä Salmiselle saunaan.
Asialliset asiat hoidetaan asiallisesti. Muuten ollaan kuin Ellun kanat.Minkälaisia ohjeistuksia The Salmisilla on esim. WC:ssä, autotallissa, makuuhuoneessa, keittiössä, olohuoneessa ja pihamaalla noin muutamaa kysyäkseni?