Porin talvitestikisa 2010

  • Viestiketjun aloittaja Örfil
  • Aloituspäivämäärä

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Vittu jos kukaan muu teistä munattomista paskiaisista tee mitään muuta kuin mussuttaa jostain olemattomasta, niin mä järkkään sen kisan. Terve-vitun-tuloa. Ketä on imussa?
Talvitestikisan siis? Etkö mielummin ensi talveksi entisenä aktiivikilpalaskijana järkkäisi sen skimbauskisan? Siihen olen messissä ilman muuta
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13717
Juku kovia jätkiä riittää :)
 

Puhis

Banned
Liittynyt
20.11.2009
Viestit
1449
Sijainti
Pukinmäki, Helsinki
Talvitestikisan siis? Etkö mielummin ensi talveksi entisenä aktiivikilpalaskijana järkkäisi sen skimbauskisan? Siihen olen messissä ilman muuta
Kyllä mä senkin voin järkätä, paikkatoiveita saa jaella mutta siellä pitää olla jyrkkä kilparinne. Siinä mielessä Vihti olisi hyvä.
 

Timanfaya

Group Speed Devils
Liittynyt
15.5.2010
Viestit
1589
Talvitestikisan siis? Etkö mielummin ensi talveksi entisenä aktiivikilpalaskijana järkkäisi sen skimbauskisan? Siihen olen messissä ilman muuta
Hei Jei! :D Tuun ehdottomasti mukaan laudal! No koska mennään?
 

Puhis

Banned
Liittynyt
20.11.2009
Viestit
1449
Sijainti
Pukinmäki, Helsinki
Käy! Saanko päättää millä lentoyhtiöllä mennään? Saanhan?:D
Siinä oli hieman sarkastista vivahdetta mukana. Ruka on jo hieman turhan kaukana, matkat kustantaa enemmän kuin hissiliput... Toisaalta, olishan se siistiä. Lappiin on vain turha lähteä kun lyöt vähän rahaa lisää matkoihin ja pääset Alpeille, missä (ainakin Austriassa) halvemmat hissiliput, sairaasti paremmat rinteet ja halvempaa. Pitää nyt katella, joku voisi järkätä meikulle duunia niin avot. :wink:
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Skimbausreissu olis kyllä siistijuttu.
Pitäskö tehdä kompromissi ja mennä porukalla HImokselle tmv. keskisuomeen?
Mökin vuokraus + kimppakyydit tiputtanee hinnan edes suht järkevälle tasolle per nuppi.
Ruka olis muuten aika jees, mutta tosiaan alkaa jo kimppakyydeilläkin tulemaan hintaa kivasti kun matkaa se 700km+ :D
 

Puhis

Banned
Liittynyt
20.11.2009
Viestit
1449
Sijainti
Pukinmäki, Helsinki
Skimbausreissu olis kyllä siistijuttu.
Pitäskö tehdä kompromissi ja mennä porukalla HImokselle tmv. keskisuomeen?
Mökin vuokraus + kimppakyydit tiputtanee hinnan edes suht järkevälle tasolle per nuppi.
Ruka olis muuten aika jees, mutta tosiaan alkaa jo kimppakyydeilläkin tulemaan hintaa kivasti kun matkaa se 700km+ :D
Juu Himos on ihan ok paikka myös, mökki vuokralle ja porukkaa tarpeeksi niin tulee hieno reissu.

Skabat pitää vaan sitten laittaa jossain vaiheessa pystyyn :wink:
 
Ylös