Postaa kun sait huonoa palvelua!

  • Viestiketjun aloittaja mjk
  • Aloituspäivämäärä

JRantajoki

Well-known member
Liittynyt
30.1.2008
Viestit
640
Jahas, tänään tuli cdonilta vakuuttelua että asia on nyt viimein hoidossa, ja alennuskoodi jolla saa seuraavasta tilauksesta alennusta 3€ + ilman postikuluja. Katsotaan nyt.
 

k_n

New member
Liittynyt
12.4.2010
Viestit
1
Erittäin huonoa palvelua.

Eräässä Länsi-Vantaalaisessa autokorjaamossa käsijarruvaijerin vaihto kesti viikon. Osa piti kuulemma tilata Saksasta. Faijan kanssa funtsittiin, että lähtiköhän ne purjeveneellä sitä hakemaan? Ei siinä vielä kaikki, mutta kun korjaamosta ei oltu ollenkaan yhteydessä ja kerrottu mitään työn etenemisestä tai aikataulusta. Piti itse kysellä milloin on valmista. Minkäännäköistä kustannusarviota ei annettu ja laskun sai tietää vasta autoa noudettaessa. Sinne liikkeeseen en autoani enää vie. Voi sanoa, että joissakin paikoissa on huonoa palvelua, mutta tuolla ei ollut palvelua.
Vein autoni tuonne, koska epäilin vahvasti puolavikaa, (samat oireet aiemmin kaksi kertaa, ja puolan vaihdolla aiemmin ok)

Diagnostiikka ilmoitti suutin vian 2. pyttyyn, (Stilon ominaisuus, kun puola hajoaa ja kipinää ei tule, sammuttanee jokin piiri suuttimen jolloin diagnostiikka saa lokiin suutin failuren) kyseinen putiikki laittoi koneen imusarjan atomeiksi ja huollatti suuttimet Boschilla. 300e, ei niissä vikaa ollut.(olin vielä erikseen sanonut että tsekatkaa puola!!!! mutta härkäpäisesti ne väitti että diagnostiikka jos ilmoittaa suutin vika niin suuttimet on korjattava... *huoh*)

Kun ilmoittivat että mystisesti 2. ja 4. pytystä on kadonnut puristukset, hinautin auton pois niiden tumpeloiden käsistä Kumpulaan eräälle pajalle jossa auto laitettiin ajokuntoon.

En todellakaan suosittele kirjoittajan tarkoittamaa nyrkkipajaa kenellekään.
 
Ylös