Albert Oil
Hippi ja juntti
Ei tuo välttistä ole jalkapallia, mitä Heimo ja pappi tsiikailevat. Voihan se olla vaikka käsi- tai maalipalloa.
Oliko Neuer, Lewandowski ja Mueller penkillä?Bayern hävisi.
Kentällä. Lewandowski tuli 75' kohdalla vaihtoon, tilalle Ribery(!), joka teki maalin.Oliko Neuer, Lewandowski ja Mueller penkillä?
Miksi Ribiksen perässä on pinpin kuva?:doubtful:Kentällä. Lewandowski tuli 75' kohdalla vaihtoon, tilalle Ribery(!), joka teki maalin.
Oli maaliskuusta lähtien loukkaantuneena, nyt palasi.Miksi Ribiksen perässä on pinpin kuva?:doubtful:
Arsenal 03-04. No joo, cup-matseissa hävisi, mutta liigassa ei.Ei ole kukaan/mikään voittamaton. Klitschkokin sen tietää nyt.
On se hyvä, että täältä löytyy intoa seurata eri lajeja tarkkaan. En tiennyt mitään Riberyn poissaolosta. Vähän hävettää, ettei tuon vertaa tiedä kunkku-futiksesta.Oli maaliskuusta lähtien loukkaantuneena, nyt palasi.
Arsenal 03-04. No joo, cup-matseissa hävisi, mutta liigassa ei.
Eipä tuo multakaan tullut aivan kokonaan ulkomuistista. Pitkän poissaolon tiesin, mutta en sitä milloin loukkaantui.On se hyvä, että täältä löytyy intoa seurata eri lajeja tarkkaan. En tiennyt mitään Riberyn poissaolosta. Vähän hävettää, ettei tuon vertaa tiedä kunkku-futiksesta.
Kokeillaan...Eipä tuo multakaan tullut aivan kokonaan ulkomuistista. Pitkän poissaolon tiesin, mutta en sitä milloin loukkaantui.
Ihan harrastajahan mä olen moneen muuhun verrattuna mitä lajitietouteen tulee, olipa laji mikä tahansa. Veikkaan että forumilta löytyy montakin, jotka voi jo nyt luetella ketkä tulee todennäköisesti pelaamaan Suomen joukkueessa World Cupissa. Itse varmaan sanoisin että Kurri ja Selänne ja ehkä toi noin Mäkelän Seppo.
Enkä mä formuloistakaan tiedä juuri mitään. Osaisinkohan luetella kauden 2015 radat? Aika paha.
Peli kuitenkin aika tapahtumarikasta.Niin mentiin Volkkarilla Maunon yli.