Potkiksen liveseuranta

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Oli maaliskuusta lähtien loukkaantuneena, nyt palasi.

Arsenal 03-04. No joo, cup-matseissa hävisi, mutta liigassa ei.
On se hyvä, että täältä löytyy intoa seurata eri lajeja tarkkaan. En tiennyt mitään Riberyn poissaolosta. Vähän hävettää, ettei tuon vertaa tiedä kunkku-futiksesta.

Sen verran nyt kuitenkin, että EM-isännällä on pakka pikkasen sekaisin sen 'seksikiristys' jutun takia.

burb

.
On se hyvä, että täältä löytyy intoa seurata eri lajeja tarkkaan. En tiennyt mitään Riberyn poissaolosta. Vähän hävettää, ettei tuon vertaa tiedä kunkku-futiksesta.
Eipä tuo multakaan tullut aivan kokonaan ulkomuistista. Pitkän poissaolon tiesin, mutta en sitä milloin loukkaantui.
Ihan harrastajahan mä olen moneen muuhun verrattuna mitä lajitietouteen tulee, olipa laji mikä tahansa. Veikkaan että forumilta löytyy montakin, jotka voi jo nyt luetella ketkä tulee todennäköisesti pelaamaan Suomen joukkueessa World Cupissa. Itse varmaan sanoisin että Kurri ja Selänne ja ehkä toi noin Mäkelän Seppo.
Enkä mä formuloistakaan tiedä juuri mitään. Osaisinkohan luetella kauden 2015 radat? Aika paha.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Eipä tuo multakaan tullut aivan kokonaan ulkomuistista. Pitkän poissaolon tiesin, mutta en sitä milloin loukkaantui.
Ihan harrastajahan mä olen moneen muuhun verrattuna mitä lajitietouteen tulee, olipa laji mikä tahansa. Veikkaan että forumilta löytyy montakin, jotka voi jo nyt luetella ketkä tulee todennäköisesti pelaamaan Suomen joukkueessa World Cupissa. Itse varmaan sanoisin että Kurri ja Selänne ja ehkä toi noin Mäkelän Seppo.
Enkä mä formuloistakaan tiedä juuri mitään. Osaisinkohan luetella kauden 2015 radat? Aika paha.
Kokeillaan...
Melbourne
Sepang
Kiina
Bahrain
Barcelona
Monaco
A1-ring
Silverstone
Hungaroring
Spa
Monza
Sotshi
Singapore
Suzuka
Austin
Mexico
Brasilia
Abu Dhabi

Intiako puuttuu?

burb

.
Valioliiga jaksaa yllättää tänä vuonna, Leisesterin ja Chelsean voimin.
Leicesterille taas voitto ja Chelsealle taas tappio. Taitaa jäädä Chelsealla ensi vuonna europelit väliin.

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
Jolle laittoi aika komean pommin yli 20 metristä takakulmaan. Ensimmäinen seurajoukkuemaali sitten huhtikuun. 17. pelikierrosta pelattu jo tänä syksynä, eli siis puolet tämän matsin jälkeen.

Väliin toki mahtui kolme maajoukkuemaalia neljään otteluun.

burb

.
Ukkoja menee klesaksi molemmilta. No, onhan se kohta taas siirtoikkunan aika.