Lähteet: Rafa Benitezille potkut Real Madridista!
Maanantai 4.1.2016 klo 17.35
Real Madridin päävalmentaja Rafael Benitez on saanut potkut.
Asiasta uutisoivat muun muassa espanjalainen Marca ja brittilehti Mirror. Real Madridin kausi on ollut nihkeä ja 55-vuotiaan espanjalaisvalmentajan potku-uhka on pysynyt otsikoissa jo jonkin aikaa.
Marcan mukaan Real Madridin Florentino Perez kertoi päätöksestä Benitezille iltapäivällä. Lehden mukaan Real Madridin B-joukkuetta Castillaa tähän asti valmentanut Zinedine Zidane hyppää pääkäskijän tehtävään. Marcan mukaan asiasta odotetaan virallista ilmoitusta piakkoin.
Real Madrid on kolmantena Espanjan La Ligassa, neljä pistettä sarjakärki Atletico Madridin takana. Ottelun vähemmän pelannut Barcelona on sarjakakkosena kaksi pistettä Atleticoa perässä.
Marcan mukaan potkujen taustalla on sarjasijoituksen lisäksi se, että Benitezin välit seuran supertähtiin ovat viileät.
Eipä ole minunkaan mikään suosikkivalkku. Urpo oli jo Liverpoolissa.Liian myöhään. Ei olisi koskaan pitänyt edes palkata tuota, tätä mieltä olin jo ennen ainuttakaan ottelua...
Luin väärin.Mulla on Darra, Darra, Darra Darra, Darra
Luin oikein.Olen hullu.
Etelä-Korean jalkapallomaajoukkueessa vähintään yhtä yleisiä nimiä tuppaavat olemaan Kim, Lee, Park ja Yong.Mali voitti Norsuluurannikon 1-0.
Malin joukkueessa pelasivat mm. A. Diarra, D. Diarra, S. Diarra ja L. Samake.
Vaihtopenkillä olivat mm. O. Diarra, S. Diarra, Y. Samake, I. Samake, L. Traore sekä A. Traore.