Albert Oil
Hippi ja juntti
Aiheestahan on tehty jonkinlainen kulttuuriteoskin. Olisko ollut taulu?Mutta vielähän on kesää jäljellä.
Aiheestahan on tehty jonkinlainen kulttuuriteoskin. Olisko ollut taulu?Mutta vielähän on kesää jäljellä.
Olishan se kiva jos Perpa valitsisi jatkossa Suomen. Kosovo nyt kuitenkin pitäisi kaatua ilman Perpaakin, mutta muuten kyllä olisi paljon käyttöä näissäkin karsinnoissa.Suomi kohtaa harjoitusottelussa Saksan elokuun viimeisenä päivänä, minkä jälkeen karsinnat alkavat Turussa ottelulla Kosovoa vastaan 5. syyskuuta. Huuhkajien runkopelaajiin kuuluva Perparim Hetemaj puuttuu joukkueen kokoonpanosta. Backe paljasti syyn Kosovosta kotoisin olevan keskikenttäpelaajan poissaololle.
– Hän ei halua pelata Kosovoa vastaan. Tämä on todella vaikea tilanne hänelle, sillä kyseessä on hänen toinen kotimaansa. Hyväksyn täysin hänen syynsä, Backe sanoi lehdistötilaisuudessa.
Backe ja Hetemaj keskustelevat tulevaisuudesta Kosovo-ottelun jälkeen. Serbiasta itsenäistynyt maa on ensimmäistä kertaa karsinnoissa mukana omalla joukkueellaan.
Aivan. Että tänään ei ole heittäytymisestä kyse. Tjsp.Ehkä tuolla vain tarkennetaan ettei ole henkisesti loukkis.
Hieno systeemi tuo google photos. Olipa hyvä että sulkivat picasawebin, se olikin liian helppokäyttöinen.Rantapalloilijan valokuva lienee KLIINISESTI vaurioitunut!
Hieno systeemi tuo google photos. Olipa hyvä että sulkivat picasawebin, se olikin liian helppokäyttöinen.
Näkyyköhän se ny muillakin kuin mulla?
Paitsi mulla.Näkyy.
Joku rekistörö-juttu tuossakin varmaan. Se on hankalaa kun tänne linkittää jotain joka vaatii johonkin rekisteröitymisen niin sitä ei hoksaakkaan ettei se toimi muilla kuten itsellä. Tosin aika moneen paikkaan on valmiiksi rekisteröityneenä, jos on vaikka Youtubeen kirjautunut, Google photoskin pitäis kaiketi olla sellainen.Paitsi mulla.
Google photot vissiin hylkii iPadia.
Tämähän täytyy varmaan katsoa.Tänään illalla Saksa-Suomi, suorana TV2:lla klo 21:45.