"Vittu mä olen maksanut näistä lipuista ja mä teen mitä haluun!". Olet oikeassa. Säälittävää.Jaajuu, hiljainen hetki oli Ruotsin uhrille ja Lupin kannattajat mekkaloi kun mölyapinat.
Hieno fanikulttuuri Suomessa. Vittu.
"Vittu mä olen maksanut näistä lipuista ja mä teen mitä haluun!". Olet oikeassa. Säälittävää.Jaajuu, hiljainen hetki oli Ruotsin uhrille ja Lupin kannattajat mekkaloi kun mölyapinat.
Hieno fanikulttuuri Suomessa. Vittu.
Blanc vois niellä tikkarinsa. Tulis edes kentän sivustalla ohjelmaa.Tulispa maaleja, esim. kymmenen tai yksitoista.
Juu, sama tuli mieleen kun näki sunnuntaina Veikkaus-liigan avauksen Tölikässä (HPK-Jaro). Voi sitä taituruutta kun muutaman kerran ylöspäin pelatessa sai 2 syöttöä peräkkäin oman puolen pelaajalle.:thumbup:Tänään näemme YLE:n kakkoselta, kun Ranskan ylpeys PSG nuijii Chelsean ja etenee sieniliigan välieriin. Voisihan tuon pelin katsoa ennen menoa puiston penkille. Ainakin vähän alkua.
Se viime YLE:n välittämä peli, ManU-Bayern oli kyllä yllättävän surkeaa sähläämistä kahdelta huiipujoukkueelta ainakin siihen saakka, kun sitä peliä katsoin.
Ja lisää! Voi tätä draamaa!Dortmund kaventaa! Kisa elää!
ChelseaOnk toi ylen kakkospelin CHL Chile, Chelsea, China Lepublic vai jokumuumikä?
???Juu, sama tuli mieleen kun näki sunnuntaina Veikkaus-liigan avauksen Tölikässä (HPK-Jaro).
Heh, Mosse mokasi. HPK:han pelaa parhaillaan lätkän play-offeja. Muistaakseni.