Ja jotain vilunkipelejä pörssissä.Pöhkiksen liveseurannan mukaan tekee autokauppoja espanjassa.
Ja jotain vilunkipelejä pörssissä.Pöhkiksen liveseurannan mukaan tekee autokauppoja espanjassa.
Kekä siellä potkii suomen keralla?Toivottavasti Suomi heilahtaa tänään MM-kisoihin.
Periaatteessa aika ohkaiset saumat, semminkin kun esim. matemaattisesti sellainen olisi mahdotonta mutta jos ei yhtään koskaan mitään yritä niin ei voi unelmiaan saavuttaa. Siispä täysi hööki päälle!
Tsemppiä, pöllöt! :thumbup:
Lisäksi olet ollut Uskossa 20 vuotta, etkä pelkää edes kuolemaa?En aio katsoa jalkapallo-ottelua. Kuulitteko! Minua ei kiinnosta tippaakaan, mitä siellä tapahtuu.
Ai mä? Mut enhän mä ole älykkö.Kuten eräs tamperelainen älykkö on tokaissut: "Jos haluat pizzaa, tee maali".
Suomella ollut melkeinpä parempia paikkoja kuin Ranskalla, mutta eiköhän tää taas mee niin että jos ei itse iske niin kaveri iskee. Tai ei ne mun kavereita oo, jos totta puhutaan.On kyllä ollut paikoitellen oikein mukavan näköisiä hyökkäyskuvioita Suomella. Onnistuisi vain se ihan viimeinen vaihe, eli maalinteko.
Joo joo, mutta tuo Litin jäähdyttelyaika on jo venähtänyt kovin pitkäksi. Hyypiä lopetti kärkijoukkueessa ja alkoi heti samaa jengiä valmentamaan. Siinä on Litillä vähän kirittävää.Höpö höpö. Litti on ikuisesti ykkönen.
Ei kait Suomi oo Saksalle hävinnyt ainakaan neljään karsintapeliin?Suomi on tehnyt ihan reippaasti maaleja sekä Saksa että Ranska otteluissa. Suomen joukkue on hyvin oivaltanut maalien tekemisen omaan päätyyn olevan paljon helpompaa kuin vastustajan.