PP72:sen ja m.a.m.:in hääonnitteluotsikko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Carey Wilson
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tytöt,jotka tykkäävät pienenä hevosista, menevät isompina naimisiin aasien kanssa...
:D ..Onnnea.

Originally posted by tuning:
<STRONG>Tytöt,jotka tykkäävät pienenä hevosista, menevät isompina naimisiin aasien kanssa...
:D ..Onnnea.</STRONG>

Kiitos.
Mä en tykännyt pienenä hevosista, enkä ole aasin kanssa naimisissa. Luonnehtisin paremminkin oriksi.....

:D :D :D

Originally posted by tuning:
<STRONG>Tytöt,jotka tykkäävät pienenä hevosista, menevät isompina naimisiin aasien kanssa...
:D ..Onnnea.</STRONG>
Toi on kyllä totta. Mä olen kerran ratsastanut aasilla espanjassa (Estepona) ja sillä rupes yht'äkkiä stondamaan; jessus mikä kanki!

Oikein hurjasti onnea minunkin puolestani. :)

4.8. on hyvä päivä vaikkapa mennä naimisiin (on nimittäin minun syntymäpäiväni ;) )

Yes, hieno homma! Tuli kuin tulikin yllätyksenä, mutta "I salute you guys!"

Onnea ja paljon yhteisiä kilometrejä teille PP ja MAM, vai PTMAM, vai MAPPM, tai ihan mikä vaan! :)

Kyllä hyvät uutiset aina piristää.

Hiukka myohassa, mutta parempi kuin ei milloinkaan...

TUHANNESTI ONNEA NUORELLE PARILLE !

Valitettavasti en Maunulaa paassyt lomalla tapaamaan, mutta ehka sitten joulun alla.
Tarjoan sitten teille molemmille oluset jos en toisenkin nain juhlan kunniaksi, vaikkakin jalleen kerran myohassa
:rolleyes: .

Originally posted by Sam:
<STRONG>Ptirronen: asia selvä. Riittääkö sinulle nuo jmt:n sivuilla olevat kuvat, vai haluatko niistä isomman version?</STRONG>

Höh? Älä hyvä ihminen sekoita minua tuohon P. T. Maunulaan, sillä muuten tästä sukeutuu hirmuinen kolmiodraama.

Ups, meinasi viralliset onnittelut unohtua:

FROM: "Ptirronen"
TO: "P.T.Maunula";"M.A.Maunula"

Olette te kyllä ainutkertainen pari,
noin se on tarkoitettukin menemään.
ONNEA!

Originally posted by OoPee:
<STRONG>

Mutta et tarpeeks nopee, kun et kerenny mun ja Mylliksen kanssa terassiolusille :rolleyes:</STRONG>

Kerenny ja kerenny, ei se teidän terassi ollu kovin lähellä, joten en sitte 'kerenny' :D Ens kerralla jossain keski-Euroopassa, niin johan kerkiin!! :)

Originally posted by OoPee:
<STRONG>

Oorait, miten olis vaikkapa Wien? :D</STRONG>

Ollaan vähän huonossa ja ennen kaikkea väärässä otsikossa keskustelemassa tästä, mutta toi Veitsi vois olla hyvä mesta... se on tässä keskellä... :) Semmonen viikonlopun mittanen bisse... ;)

Originally posted by Myllis:
<STRONG>Niiiinn...
:p</STRONG>

Sujui sitten loputkin lomasta ilman sen suurempia kommelluksia?

...mähän taisinkin jo kertoa, että pistin rillini päreiksi? :rolleyes:

Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Ollaan vähän huonossa ja ennen kaikkea väärässä otsikossa keskustelemassa tästä, </STRONG>

Totta! :eek:

Onnea vaan hääparille!

Poistanpa sitten taman turhan replyni kun tuli ihan oma topikki talle vahemman tarkealle jauhamiselle.

Onnittelen siispa viela kerran.

Kaljat tarjoan mina.

[ 06-08-2001: Message edited by: Myllis ]

[ 06-08-2001: Message edited by: Myllis ]

Originally posted by Kortteen Topi:
<STRONG>Onnitteluni!

PP:n täytyy vissiin muuttaa nimimerkkinsä PM:ksi.</STRONG>

Mä ajattelin olla P. T. Maunula -nickillä täällä.....

:D