Pre-Möötte, aka. karting-möötte

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Jonkki sanoi:
Ketään ei taida kiinnostaa jaskan möötet :).
joo kiviäkin kiinnostaa. Tai no kivoja kiinnostaa...ihan miten vain niin ei tule jälkipuheita. :D

ps. Kiinnostaa, josko Jaskues vois siirtää pyöräänsä ?!
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
jaska sanoi:
No nythän teitä on jo kaksi tempereelta tulossa! Nyt vain sovitte millon ja mistä lähdette - junat kulkee!
junalla en aio tullaan missään tapauksessa, tulee yksistäänkin ajellessa oma auto halvemmaksi.
ja saapuminen täysin avoinna vielä, mutta jos tulen niin karting saattaisi kiinnostaa...
 

Örfil

Guest
Ehdottomasti mukana sillä aion voittaa koko paskan!

VMKC, rataenkka 39 ja rapiat kumpaankiin suuntaan. Vihdin ulkoradalla kerhon autolla pohjat.

T: leso
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Jussi sanoi:
Ehdottomasti mukana sillä aion voittaa koko paskan!

VMKC, rataenkka 39 ja rapiat kumpaankiin suuntaan. Vihdin ulkoradalla kerhon autolla pohjat.

T: leso
oukkei, tuolla postauksella varmistit juuri itsellesi lähtöruudukon viimeisen sijan :D
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
Jussi sanoi:
Ehdottomasti mukana sillä aion voittaa koko paskan!

VMKC, rataenkka 39 ja rapiat kumpaankiin suuntaan. Vihdin ulkoradalla kerhon autolla pohjat.

T: leso
Menestyspainoja 30kg / ennätys.
Jätkälle rapsahti 90kg lisäpainoja autoon. Onnittelut.

terveisin
Duomarit
 

Örfil

Guest
Ihan sama, varvaan kiekalla kaikki!

Meillä oli firman kisa tuolla viime talvena ja varvasin kaikki paitsi toiseksi tulleen kiekalla!
Ja lisää leuhkintaa: olin firmassa oman ryhmän 1., divarisarjassa 3 ja finaalikisassa putiikin 6. nopein (n. 100 kuskia).

Luvassa siis nöyryytystä ja pieksentää vanhalta mieheltä! :D

Muinoinen Jones vittuili raskaasti aikanaan mun ekasta mööttekisan sijoituksesta ja nyt on revanssin paikka :D
;)
 

Örfil

Guest
Onko kisajärjestelyt sovittu ns. tiskin alta kun mitään ei ole kuulunut ;) ?
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
jaska on näitä mainosbotteja. Eka postaus ja heti puhutaan jostain tietystä karting-paikasta, miten siellä olisi kivaa, ja miten kaikkien pitäisi sinne mennä. Paheksun!:thumbdown
 

PekPoy

oik. yo.
Liittynyt
11.2.2001
Viestit
8173
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
kouvotsvoni sanoi:
jaska on näitä mainosbotteja. Eka postaus ja heti puhutaan jostain tietystä karting-paikasta, miten siellä olisi kivaa, ja miten kaikkien pitäisi sinne mennä. Paheksun!:thumbdown
Sitten tuleekin se vaihe, missä selitellään kuinka ei missään vaiheessa mitään mainostanutkaan, jonka jälkeen on aika heittäytyä marttyyriksi. Nyt jaska tosin on jo kaveeraamisvaiheessa. Paheksun.
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Jacques sanoi:
Oliko tämä yllätys?
No oli! Luulisi että ihmisiä kiinnostaisi itse myös kilpailla, eikä vain tuijottaa TV:tä ja juoda olutta, mutta ei ilm.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
jaska sanoi:
No oli! Luulisi että ihmisiä kiinnostaisi itse myös kilpailla, eikä vain tuijottaa TV:tä ja juoda olutta, mutta ei ilm.
Viittasin lähinnä siihen, että eikös tätä nyt ole aika monta kertaa yritetty ja aina sama lopputulos? :nope:
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Jacques sanoi:
Viittasin lähinnä siihen, että eikös tätä nyt ole aika monta kertaa yritetty ja aina sama lopputulos? :nope:
Normaalisti on etsitty 10+ henkilöä, nyt 4+...
 

Örfil

Guest
Just niin! Varsinainen besserwisserfoorumi, kaikki tiietään mutta itte ei ajeta!

;)
 

Jarvis

Well-known member
Liittynyt
7.5.2005
Viestit
111
Sijainti
Vantaa
Jos jonkinlainen kisa järjestettäisiin niin mä tulisin mielelläni mukaan vaikka en niin aktiivinen 24/7 täällä provoa heittelevä foorumilainen olekkaan.:p
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
jaska sanoi:
Normaalisti on etsitty 10+ henkilöä, nyt 4+...
Et osaa laskea?

Albert Oil sanoi:
Ainahan se kiinnostaa mutta pääseekö niin onkin toinen juttu.
Thunder sanoi:
Kyllä kiinnostaisi karttikorien ajot. Pitäisikö mainostaa eräille karting-yrityksille, että F1-Forumiin kun pistää mainoksia, niin saa reilusti lisäasiakkaita ja F1-forumin VIP:eille alennusta?
FO110K sanoi:
samaa mieltä kuin alppu, kiinnostaa, mutta paikalle saapuminen onkin vielä kysymysmerkkinä....
Jussi sanoi:
Ehdottomasti mukana sillä aion voittaa koko paskan!
Siinä on 4 + sinä itse.
 

Örfil

Guest
Pelkäättekö tappiota, HÄH? MITÄH?

Tämä on ainoita vormulavoorumeita koko saamarin maassa ja eikä saada yhtä kisaa aikaiseksi: olen erittäin katkera!!! :jaska: :thumbdown
 
Ylös