Olga
.
Nyt tuntuu, että juontajapari on Niinistöä vastaan.
Mikä kysymys? Ei oo mitään jargionia mumistu. Mun mielestä valehtelu on joka tapauksessa pahempaa!Mutku sanoi:Eiköhän se Jääskeläinen moiset ole kirjoitellut jo valmiiksi![]()
No, jos joku yleisökysyjä itsensä munasi niin se oli kyllä se Niinistön joukon mies. Mitähän se siellä mumisi jotain ihan ihme jargionia missä ei ollut päätä ei häntää :nope:
Nyt kävi Niinistölle kalpaten. Pääsi "asiantuntijat" kyykyttämään todenteolla :nope: Sopuilua...Formulanomi sanoi:Samperi kun saavat valehdella tv:ssä (siis tämä Sak:lainen), eikä Niinistö saa edes vastata.
Kuinka lapsellinen rätkätys on kyykyttämistä?Mutku sanoi:Nyt kävi Niinistölle kalpaten. Pääsi "asiantuntijat" kyykyttämään toden teolla :nope: Sopuilua...
kannatus: -3%
Vaalirahastosta on vissiin riittänyt myös toimittajille.Mutku sanoi:Nyt kävi Niinistölle kalpaten. Pääsi "asiantuntijat" kyykyttämään todenteolla :nope: Sopuilua...
kannatus: -3%
Samaa mietin minä! Ei ole mutkusta analyytikoksi! Mun mielestä toi Viialaisen esiintyyminen ja oli aikamoinen probaganda hyökkäys. Ja sitten Niinistön ei anneta kunnolla vastata. :nope: No kansa tietää mistä on kyse! Yleisöä ei olisi saanut päästää tuonne ollenkaan!Observer sanoi:Kuinka lapsellinen rätkätys on kyykyttämistä?
Tuo näyttää olevan demarileirin perusominaisuus....kannattajia myöten. :thumbup:Olga sanoi:Hemmetin Halonen kun huutaa koko ajan itsekehujaan Niinistön puheen päälle. Niin minäkin, niin minäkin...
Toi sen päälle puhuminen on kai sitä "viemistä" mitä mm. Mutku tuo esille. No itse en moisesta tyylistä pidä.Olga sanoi:Hemmetin Halonen kun huutaa koko ajan itsekehujaan Niinistön puheen päälle. Niin minäkin, niin minäkin...
Samaa mieltä... Ei pysynyt homma käsissä! Niinistö ei saanut puolustautua kunnolla kun joku omaan kysymykseensä ujutti solvauksen. Halonen sai puhua päälle minkä kerkesi. :thumbdownVR sanoi:Tuon tentin alkuosa lupasi paljon enämpi kuin mitä siitä sitten tuli. Jotenkin se levisi kuin lehmän paska.
Mä huutaisin vielä lujempaa ja uhkailisin banjolla.Olga sanoi:Noita seuratessa huomaa, että minusta ei olisi tuollaisiin tilanteisiin. En voi sietää sitä, että joku puhuu päälle. Silloin, kun minä puhun, on toisen kuunneltava (tai oltava ainakin hiljaa ja nyökyteltävä hyväksyvästi) ja toisen puhuessa minä olen hiljaa. Tosin tuollaisia ammattipuhujia ei ilmeisesti saisi muuten lopettamaan.
Ei nyt nappaa. :dunno:Observer sanoi:Tuo näyttää olevan demarileirin perusominaisuus....kannattajia myöten. :thumbup: