Presidentti 2006, kierros 2

Toisella kierroksella äänestän

• Numero 3:sta Sauli Niinistöä

Äänet: 91 71,7%
  • Numero 9:ä Tarja Halosta

Äänet: 36 28,3%

• Äänestäjiä yhteensä
    127

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Samperi kun saavat valehdella tv:ssä (siis tämä Sak:lainen), eikä Niinistö saa edes vastata.

patriot

Foorumin senaattori
Mutku sanoi:
Eiköhän se Jääskeläinen moiset ole kirjoitellut jo valmiiksi :D

No, jos joku yleisökysyjä itsensä munasi niin se oli kyllä se Niinistön joukon mies. Mitähän se siellä mumisi jotain ihan ihme jargionia missä ei ollut päätä ei häntää :nope:
Mikä kysymys? Ei oo mitään jargionia mumistu. Mun mielestä valehtelu on joka tapauksessa pahempaa!

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Formulanomi sanoi:
Samperi kun saavat valehdella tv:ssä (siis tämä Sak:lainen), eikä Niinistö saa edes vastata.
Nyt kävi Niinistölle kalpaten. Pääsi "asiantuntijat" kyykyttämään todenteolla :nope: Sopuilua...

kannatus: -3%

Observer

Well-known member
Mutku sanoi:
Nyt kävi Niinistölle kalpaten. Pääsi "asiantuntijat" kyykyttämään toden teolla :nope: Sopuilua...

Kuinka lapsellinen rätkätys on kyykyttämistä?

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Mutku sanoi:
Nyt kävi Niinistölle kalpaten. Pääsi "asiantuntijat" kyykyttämään todenteolla :nope: Sopuilua...

Vaalirahastosta on vissiin riittänyt myös toimittajille.

Ihmepeliä eli mielestäni hyvin epäoikeudenmukaista. Koko asia jäi ikäänkuin roikkumaan, kun Niinistö ei saanut vastata heti.

Ei perkele... :nope: :mad_old:

ps. Tosin ei tämä mitään ratkaisut...

patriot

Foorumin senaattori
Observer sanoi:
Kuinka lapsellinen rätkätys on kyykyttämistä?
Samaa mietin minä! Ei ole mutkusta analyytikoksi! Mun mielestä toi Viialaisen esiintyyminen ja oli aikamoinen probaganda hyökkäys. Ja sitten Niinistön ei anneta kunnolla vastata. :nope: No kansa tietää mistä on kyse! Yleisöä ei olisi saanut päästää tuonne ollenkaan!

Viimeksi muokattu:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
No keskeyttäkää nyt Halonen...on jo puhunut pitempään kuin Niinistö.

Tuli lisäkysymys Haloselle...törkeää....

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Hemmetin Halonen kun huutaa koko ajan itsekehujaan Niinistön puheen päälle. Niin minäkin, niin minäkin...

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Huono "kaksintaistelu". MTV3:n pohjanoteeraus ja kyllä näköjään pystyi vajoamaan alemmaksi kuin nelosella.

Toivotaan, että tämä räpellys ei vaikuttanut äänestäjiin. Puolin tai toisin.

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Tuon tentin alkuosa lupasi paljon enämpi kuin mitä siitä sitten tuli. Jotenkin se levisi kuin lehmän paska.

Observer

Well-known member
Olga sanoi:
Hemmetin Halonen kun huutaa koko ajan itsekehujaan Niinistön puheen päälle. Niin minäkin, niin minäkin...
Tuo näyttää olevan demarileirin perusominaisuus....kannattajia myöten. :thumbup:

patriot

Foorumin senaattori
Olga sanoi:
Toi sen päälle puhuminen on kai sitä "viemistä" mitä mm. Mutku tuo esille. No itse en moisesta tyylistä pidä.

patriot

Foorumin senaattori
VR sanoi:
Tuon tentin alkuosa lupasi paljon enämpi kuin mitä siitä sitten tuli. Jotenkin se levisi kuin lehmän paska.
Samaa mieltä... Ei pysynyt homma käsissä! Niinistö ei saanut puolustautua kunnolla kun joku omaan kysymykseensä ujutti solvauksen. Halonen sai puhua päälle minkä kerkesi. :thumbdown

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Ja kyllä minua häiritsi muiden mainitsemieni asioiden lisäksi myös Sauli,Sauli huudot..... :mad_old:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Noita seuratessa huomaa, että minusta ei olisi tuollaisiin tilanteisiin. En voi sietää sitä, että joku puhuu päälle. Silloin, kun minä puhun, on toisen kuunneltava (tai oltava ainakin hiljaa ja nyökyteltävä hyväksyvästi :D ) ja toisen puhuessa minä olen hiljaa. Tosin tuollaisia ammattipuhujia ei ilmeisesti saisi muuten lopettamaan.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Olga sanoi:
Noita seuratessa huomaa, että minusta ei olisi tuollaisiin tilanteisiin. En voi sietää sitä, että joku puhuu päälle. Silloin, kun minä puhun, on toisen kuunneltava (tai oltava ainakin hiljaa ja nyökyteltävä hyväksyvästi :D ) ja toisen puhuessa minä olen hiljaa. Tosin tuollaisia ammattipuhujia ei ilmeisesti saisi muuten lopettamaan.
Mä huutaisin vielä lujempaa ja uhkailisin banjolla.

Pete

Well-known member
Sijainti
Oulu
Pitäisi järjestää tentti myös Niinistön "kotihallissa". Vaikea paikka Niinistöllä kun aina joutuu keskeytetyksi kun hallitseva pressa sai kyllä puhella pitempään. Mutta yleisö veti kyllä pohjat tässä tentissä. :yuck: Aivan sama mitä oma ehdokas olisi puhellut, kiihkoilijat huutaa ja taputtaa jokatapauksessa.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Vielä olen säästynyt noilta tv-väittelyiltä :thumbup:

Täyttä pelleilyä moiset. :ahem:

Onneksi on vaalit sunnuntaina niin loppuu toikin höösääminen 6 vuodeksi (melkein). Tosin 3 vuoden päästä jo ruvetaan uumoilemaan kuka on kenenkin ehdokas ym. :jaska: