jep ja ero nyt 98814 ääntäRusina sanoi:Däämn..Niinistön kiri hyytykin sitten
vaikka Niinistön prossat nousi 47,4%->47,6%:iin, niin äänissä mitaten ero kasvoi 90000->95000
Ja mitähän linjauksia ulkopoliitikan hoitaja tekee talodessa?Rusina sanoi:Onneksi pressalla ei ole niin paljoa valtaa; jos Halosen linjaukset esim. talouden osalta ovat olleet peräti idioottimaisia, kaikella kunnioituksella..luodaan ensiksi lisää ongelmaa jotta voidaan korjata ongelmaa tyyliin
Mutta sellanen presidenttihän meillä on ollut jo kuus vuotta.HÖYNÄ sanoi:Oli onni Suomelle että pressaksi ei valittu jenkkityylistä sarjaan "älyn jättiläinen - George W Bush" kuuluvaa idioottia joka ei ymmärrä ulkopolitiikasta sen enempää kuin Bush maantiedosta.
Ja mitäköhän siinä Rusinan kommentissa oikein luki.... :nope:HÖYNÄ sanoi:Ja mitähän linjauksia ulkopoliitikan hoitaja tekee talodessa?
Kyllä ja Stiller syö hattunsa suorassa lähetyksessä kun näin käyJuzo sanoi:Aijai punakaarti voitti... No kyllä nyt ainakin naurattaa jos Suomi liittyy natoon Halosen aikana.
Minä ymmärsin asian päin vastoin. Stiller pureskelee hattunsa siinä tapauksessa että Suomi EI LIITY Natoon seuraavan kuuden vuoden aikana.Mutku sanoi:Kyllä ja Stiller syö hattunsa suorassa lähetyksessä kun näin käy
Niin se minustakin sanoi.Törni sanoi:Minä ymmärsin asian päin vastoin. Stiller pureskelee hattunsa siinä tapauksessa että Suomi EI LIITY Natoon seuraavan kuuden vuoden aikana.
niin joo, mutta siis kävi miten kävi niin viihdettä piisaa:Törni sanoi:Minä ymmärsin asian päin vastoin. Stiller pureskelee hattunsa siinä tapauksessa että Suomi EI LIITY Natoon seuraavan kuuden vuoden aikana.
Näinhän siinä kävi. Tiukka kisa ja parempi voitti. :thumbup:Willer sanoi:Ilmeisesti keskustalaiset eivät lähteneet uurnille Saulin puolesta. Ei heitä voi moittia, sillä aikanaan Sauli eväsi Aholta tuen. Nyt se saattoi maksaa Saulille presidenttiyden..
Tuosta pidetään sitten kiinni! 29.7.2006 tilanne on ohi.Moe Szyslak sanoi:Näinhän siinä kävi. Tiukka kisa ja parempi voitti. :thumbup:
Alkaa sitten puolen vuoden kepu-banni mulla. :eek!: :thumbfh:
Siihen ei liity kuitenkaan vaalimateriaalin poiskeräämisen tarkkailu.
SamaOlga sanoi:Minusta jotenkin näyttää siltä, että Niinistö on helpottunut siitä, että ei voittanut, mutta sai kuitenkin noin paljon ääniä.