Sam
Muumipappa
Aivan samaa mieltä. Näin vähän uumoilin jo ennen vaalien alkamista.Olga sanoi:Minusta jotenkin näyttää siltä, että Niinistö on helpottunut siitä, että ei voittanut, mutta sai kuitenkin noin paljon ääniä.![]()
Aivan samaa mieltä. Näin vähän uumoilin jo ennen vaalien alkamista.Olga sanoi:Minusta jotenkin näyttää siltä, että Niinistö on helpottunut siitä, että ei voittanut, mutta sai kuitenkin noin paljon ääniä.![]()
Hieman samanlainen vaikutelma.Olga sanoi:Minusta jotenkin näyttää siltä, että Niinistö on helpottunut siitä, että ei voittanut, mutta sai kuitenkin noin paljon ääniä.![]()
vielä kaihersi "työväen presidentti"-slogan ja korosti olevansa "koko kansan presidentti", mutta sitten seuraavassa vaiheessa olikin vasemmiston ehdokas.Törni sanoi:Halonen se ei kykene vieläkään olemaan reilu. Väkyttää ja väkyttää. :thumbdown
Puolitoista miljoonaa Suomalaista on ilmaissut kannatuksensa Niinistölle. Haloselta kysyttiin aikooko hän jatkossa ottaa huomioon Niinistön vaalikampanjan aikana esille ottamat näkökannat. Halonen ei myöntänyt näin tekevänsä. Silti hän uskoo olevansa ennen kaikkea koko kansan presidenttiMutku sanoi:vielä kaihersi "työväen presidentti"-slogan ja korosti olevansa "koko kansan presidentti", mutta sitten seuraavassa vaiheessa olikin vasemmiston ehdokas.
no väliäkö hällä
Eli viikko Kuopion Triathlonin jälkeen loppuu toi banni. :ahem:Olga sanoi:Tuosta pidetään sitten kiinni! 29.7.2006 tilanne on ohi.
Älä ole murheellinen. Minä voi tuurata sinua bannisi aikanaMoe Szyslak sanoi:Eli viikko Kuopion Triathlonin jälkeen loppuu toi banni. :ahem:
Toivottavasti olen viikossa toipunut kisarasituksista.![]()
Aloititko jo seuraavien vaalien pohjustuksen? :doubtful:Törni sanoi:Puolitoista miljoonaa Suomalaista on ilmaissut kannatuksensa Niinistölle. Haloselta kysyttiin aikooko hän jatkossa ottaa huomioon Niinistön vaalikampanjan aikana esille ottamat näkökannat. Halonen ei myöntänyt näin tekevänsä. Silti hän uskoo olevansa ennen kaikkea olevansa kansan presidentti![]()
No mut mieti omaa tilannettasi jos se valittaisiin, pääsisit varmaan Konaniinkin imitoimaan Suomen presidenttiä!Moe Szyslak sanoi:Näin niinkun jälkikommenttina, niin toivon että Saukki asettuu ehdokkaaksi 6 vuoden päästä, mutta epäilen tätä vahvasti. Tulee toi Savon viskibasso Katainen varmaan ehdokkaaksi. :nope: :thumbfh: :thumbdown
Hahmolle Sam varattu se rooli. :ahem:Bobakki sanoi:No mut mieti omaa tilannettasi jos se valittaisiin, pääsisit varmaan Konaniinkin imitoimaan Suomen presidenttiä!
Halonen sanoi pitävänsä tärkeänä perehtymistä toisella kaudellaan myös Niinistön mielenkiinnon kohteisiin, koska tämä sai hyvin suuren kannatuksen.Törni sanoi:Puolitoista miljoonaa Suomalaista on ilmaissut kannatuksensa Niinistölle. Haloselta kysyttiin aikooko hän jatkossa ottaa huomioon Niinistön vaalikampanjan aikana esille ottamat näkökannat. Halonen ei myöntänyt näin tekevänsä. Silti hän uskoo olevansa ennen kaikkea koko kansan presidentti![]()
En. Kerroin vain oman arvioni tilanteesta.Moe Szyslak sanoi:Aloititko jo seuraavien vaalien pohjustuksen? :doubtful:
Pohjustaa esim. Nato-kannan muuttamista. Siis sitä oikeaa omaa kantaansa mitä ei nyt paljastanut. Siis ehkä eduskantavaalien jälkeen....alkaa kansan Nato-pehmitys. :ahem:SamiJ sanoi:Halonen sanoi pitävänsä tärkeänä perehtymistä toisella kaudellaan myös Niinistön mielenkiinnon kohteisiin, koska tämä sai hyvin suuren kannatuksen.
http://www.yle.fi/uutiset/24h/id26762.html
Tyhjästä on paha nyhjäistä. Siis miten sellaisen voi salata mitä ei oleFormulanomi sanoi:Siis sitä oikeaa omaa kantaansa mitä ei nyt paljastanut.
Kyllä, mun mielestä.Moe Szyslak sanoi:Kaatuko Niinistö Natoon? :doubtful:
Epäilin sitä etukäteen, mutta minun mielestäni ero oli loppujen lopuksi niin pieni että ei se siihen kaatunutkaan.Moe Szyslak sanoi:Kaatuko Niinistö Natoon? :doubtful:
juu eihän ehdokkaiden kannoissa eroa ollut juuri ollenkaan, mutta mielikuvathan oli ihmisillä ihan toiset. Eikös ollut pari kyselyä jossa kansa oli sitä mieltä että Niinistö vie Suomen Natoon jos se valitaan.Formulanomi sanoi:Epäilin sitä etukäteen, mutta minun mielestäni ero oli loppujen lopuksi niin pieni että ei se siihen kaatunutkaan.
No niin tästä olen samaa mieltä eli ko. mielikuva oli selvä. (ja asia mitä Halosen kampanja korosti)Mutku sanoi:juu eihän ehdokkaiden kannoissa eroa ollut juuri ollenkaan, mutta mielikuvathan oli ihmisillä ihan toiset. Eikös ollut pari kyselyä jossa kansa oli sitä mieltä että Niinistö vie Suomen Natoon jos se valitaan.