Presidentti 2006

Äänestän presidentiksi

• Niinistöä

Äänet: 52 42,6%
  • Halosta

Äänet: 31 25,4%
  • Vanhasta

Äänet: 24 19,7%
  • Jotakuta muuta, ketä?

Äänet: 15 12,3%

• Äänestäjiä yhteensä
    122

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
elle sanoi:
Vanhasen kielitaito on aika valitettava. Nolohkoja esityksiä. Luulin, että englannilla olisi edes luistanut.
Et piti, niinku, kommentoida itteään..... :D

Täällä ainakin tuntuu olevan vaalipropaganda meneillään. Ellei ole jo ollut tätä aiemminkin - vähän.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Olga sanoi:
Kumpikohan näitä on enemmän pitänyt esillä? Taitaa olla muuten Moe! :thumbup:
Moe moe vaan sullekin.

Joo, siis olen kyllä pitänyt esillä. Tekijänoikeusasiassa kuitenkin olen ollut pieni tekijä. Mutta ei kai se sentään tee niistä mun suosikkinaisia? :doubtful:

elle

-------
Formulanomi sanoi:
Et piti, niinku, kommentoida itteään..... :D

Täällä ainakin tuntuu olevan vaalipropaganda meneillään. Ellei ole jo ollut tätä aiemminkin - vähän.
Pääehdokkaista Vanhasen kielitaidosta itselläni ei ole ollut mitään kuvaa, joten se näyttönä kiinnosti eniten. Aamulla esitystä ei ollut linkin takaa vielä löydettävissä, siksi viittaus siihen.

Minä olen mielestäni ilmaissut vain mielipiteeni ja yrittänyt jollainlailla sitä aina perustellakin. Jos se siltä vaikuttaa, että olen syöttämässä propagandaa, niin voin kyllä hyvin häipyäkin tästä keskustelusta. Sori!

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
elle sanoi:
Pääehdokkaista Vanhasen kielitaidosta itselläni ei ole ollut mitään kuvaa, joten se näyttönä kiinnosti eniten. Aamulla esitystä ei ollut linkin takaa vielä löydettävissä, siksi viittaus siihen.

Minä olen mielestäni ilmaissut vain mielipiteeni ja yrittänyt jollainlailla sitä aina perustellakin. Jos se siltä vaikuttaa, että olen syöttämässä propagandaa, niin voin kyllä hyvin häipyäkin tästä keskustelusta. Sori!
Ole hyvä! Tosin sillä jälkimmäisellä kommentillani ei ollut mitään tekemistä sinun kommenttisi kanssa. Hmmm...ainakaan omasta mielestäni. Ainakin tähän asti.

;)

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Tuo kielitaitopointti on aina mielenkiintoinen. Jokainen meistä muistaa Häkkisen kielitaidon tiimoilta käydyt jarnat. Silloin me Häkän kannattajat taidettiin olla sitä mieltä, että se ajaminen on kuitenkin se tärkein asia ja kun kaverilla on kaksi maailmanmestaruutta, niin meillä välttää vähän heikompikin taito. Vastustajien mielestä huonosta kielitaidosta voi päätellä, että mies on muutenkin vähän vajaa. Toisissa hommissa vaaditaan kielitaitoa, toisissa se ei ole niin tärkeää. Aina se on kuitenkin uskomattoman arvokas taito.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Presidentinvaalit Mediatorilla

Nelonen 19:00 - 20:00

Suora lähetys
Nelosen uutisten ja Helsingin Sanomien järjestämästä presidenttiehdokkaiden vaalikeskustelusta Sanomatalon Mediatorilta. Juontajina Nelosen uutisten politiikan toimittaja Timo Toropainen ja Helsingin Sanomien politiikan toimittaja Laura Pekonen.
Mielenkiintoista nähdä, miten Bjarne klaaraa tämän homman. Puoli tuntia kahdella kanavalla suorassa lähetyksessä samaan aikaan. Huijaakohan joku meitä? :confused:

Presidentin esittely

MTV3 19:30 - 20:00

Bjarne Kallis.
Haastattelijoina Timo Haapala ja Matti Maunu. Suora lähetys MTV3:n uutisstudiosta.

mn97

Banned
Foorumin presidenttikisa

tilanne tällä hetkellä

Niinistö 56 pts
Lax 33 pts
Kallis 33 pts
Vanhanen 32 pts
Halonen 26 pts
Hautala 26 pts
Soini 15 pts
Lahti 13 pts

Näyttää Niinistö menevän menojaan

Lisää listoja otetaan vastaan.

1. 10pt
2. 8pt
3. 6pt
4. 5pt
5. 4pt
6. 3pt
7. 2pt
8. 1pt

Viimeksi muokattu:

Observer

Well-known member
1. Niinistö
2. Lax
3. Vanhanen
4. Kallis
5. Halonen
6. Hautala
7. Soini
8. Lahti

SamiJ

Well-known member
1. Halonen
2. Hautala
3. Niinistö
4. Vanhanen
5. Lax
6. Soini
7. Kallis
8. Lahti

Dj Ankka

Ruma kuin rusina
Sijainti
Vantaa
1. niinistö
2. kallis
3. vanhanen
4. soini
5. lahti
6. lax
7. halonen
8. hautala

patriot

Foorumin senaattori
Nelosen ja Hesarin yhteinen vaalitentti oli tähän astisista paskin!!!

Äänimaailma oli syvältä ja samoin oli kysymykset. Ainut kysymys joka kuului täysin presidentin toimivaltaan oli kysymys Suomen osallistuminen Naton ja EU:n yhteisharjoituksiin. Lehdistössä on vihjailtu, että Nato olisi jo kutsunut Suomen itse joukkoihin ja Suomi olisi sinne lupautunut. Näinhän ei ole ja Suomi on lupautunut vain ja ainoastaan EU:n ja Naton yhteisharjoituksiin. Toivon mukaan tämä nyt tuli selväksi.

Myönnetään kyllä sen verran, että Vanhanen ja Halonen olisivat voineet tuon suoremminkin sanoa.

Muuten tentissä ei juuri vaaleihin liittyvää käsitelty. Ketä kiinnostaa jos Arto Lahti itkee? Kun noin vähän oli aikaa niin olisi keskitytty itse asiaan. :nope: :thumbfh: Aika heikko esitys Sanoma Osakeyhtiöltä!

mn97

Banned
Näyttää Halosen vaalikoneisto ottavan kovat otteet käyttöön, oikein ruoskinta propagandaa lööpeissä. Tsut, tsut.

On se kovaa tuo politiikka

Valde

Well-known member
Moe Szyslak sanoi:
Siinähän on Olgan molemmat suosikkinaiset :D

Ja sitten se meni vielä tirisemään ettei nämä naikkoset ole ehdokkaana. Joo, ei ole mutta näkyvästi kepulla kuitenkin esillä. :D :nope:

Siinä menee nyt Niinistö menojaan. Ja mä kun luulin että Masalla olis sen verta järkeä päässä, että olisi kepittänyt Saukin. :jaska:

Voi Kepu voi kepu kepu... :confused: :( :thumbfh:
Kepu se on askeleen edellä Moeta... Kuten se joku vihreiden tyttö sanoi talkkarissa, niin naisethan äänestää naisia yli puoluerajojen, joten kaipa ne yrittää Matillekin ääniä naisenergian voimalla.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Valde sanoi:
Kepu se on askeleen edellä Moeta... Kuten se joku vihreiden tyttö sanoi talkkarissa, niin naisethan äänestää naisia yli puoluerajojen, joten kaipa ne yrittää Matillekin ääniä naisenergian voimalla.
:thumbup: