Presidentti 2006

Äänestän presidentiksi

• Niinistöä

Äänet: 52 42,6%
  • Halosta

Äänet: 31 25,4%
  • Vanhasta

Äänet: 24 19,7%
  • Jotakuta muuta, ketä?

Äänet: 15 12,3%

• Äänestäjiä yhteensä
    122

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Olga sanoi:
Veikkaan, että se numero on kahdeksikon puolikas - oikea laita. :wink:
sehän olis 3? sitä tarkoittanet. Jos jonkun numeron sinne laitan, niin kai sitten tuon. Tulipahan nyt sitten sekin asia selväksi.

Ja mulle on aivan sama, mitä Niinistöstä sanotaan, olen päätökseni tehnyt.
Kaikilta osin en ole Niinistön kanssa samaa mieltä asioista mutta kun ajattelen realistisesti, niin juuri Niinistöllä on parhaat mahdollisuuden päästä toiselle kierrokselle ja silloin saattaapi Tarjan presidenttiys olla tiensä päässä.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
McMike sanoi:
Kaikilta osin en ole Niinistön kanssa samaa mieltä asioista mutta ...
Ei kai nyt kukaan ole kaikista asioista samaa mieltä kuin ehdokkaansa?

Tai sitten on kyllä harvinaisen heikolla itsetunnolla/-tuntemuksella varustettu ihminen.

Törni

Well-known member
No niin. Vaalipäivä on sitten koittanut.

Vaalihuoneistot taitavat kuitenkin vielä olla kiinni :cool:

burb

.
Perskule!
Olen ollut varma jo kuukausia siitä että ketä äänestän, mutta nyt aloin epäröimään. Eikä yhtään helpota vaalikoneet tai ehdokkaiden nettisivuilla vierailu, viisi tai kuusi ehdokasta löytyy jotka ovat monessa asiassa samoilla linjoilla kanssani, mutta pari-muutama todella pahasti eriävä mielipide verrattuna omaan mielipiteeseeni löytyy joka nickil... siis ehdokkaalta.
Nyt meni yöunet. :mad_old:
En haluaisi tehdä päätöstäni vasta äänestyskopissa...

Törni

Well-known member
burb sanoi:
Perskule!
Olen ollut varma jo kuukausia siitä että ketä äänestän, mutta nyt aloin epäröimään. Eikä yhtään helpota vaalikoneet tai ehdokkaiden nettisivuilla vierailu, viisi tai kuusi ehdokasta löytyy jotka ovat monessa asiassa samoilla linjoilla kanssani, mutta pari-muutama todella pahasti eriävä mielipide verrattuna omaan mielipiteeseeni löytyy joka nickil... siis ehdokkaalta.

Oleellista olisi olla rohkea. Ihmisillä on taipumus olla äänestämättä ehdokasta, jolla ei ole mitään mahdollisuuksia. Syntyy omituinen tunne siitä, että ääni menee hukkaan jos sen antaa ehdokkaalle jonka menestymättömyys on etukäteen selviö. Ajatellaan että vain silloin vaikutetaan jos äänestetään jotakuta, jolla edes teoriassa on mahdollisuuksia.

Puntaroi ehdokkaita tasaveroisesti, äläkä anna muiden ihmisten tai galluppien vaikuttaa päätökseesi. Onnea tulevalle ratkaisullesi :thumbup:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Kukahan näin kirjoittaa?

Tapahtumissa kävi tänään iso joukko muiden ehdokkaiden eteen hyvää työtä tehnyttä väkeä kyselemässä, mahtaako vaalityössä heille olla jatkossa sijaa. Voi neidit, rouvat ja veikkoset, olette mitä lämpimimmin tervetulleita mukaan.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
burb sanoi:
Perskule!
Sen mitä on vaalitoimitsijana ollut, niin voin lohduttaa ettet todellakaan ole yksin. Kyllä ne siinä tiskilläkin vielä neuvoa kysyy. Ja useempi siellä kopissakin vielä arpoo.

Joku loru tai summittaisesti tökkästy sormihan voi olla se viimeinen ratkaisu.

Vääräähän et voi äänestää. Eikä kukaan sua sun äänestämisestä edes voi tuomita. Eikä edes kukaan saa tietää ketä äänestit.

Tässäkin toikissa on kerrottu että sen ja sen äänestäminen on ihan väärin. Älä usko. Äänestä ketä haluat. Kunhan äänestät. :thumbup:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Formulanomi sanoi:
Ei välttämättä kehnompi vaihtoehto kuin Halonen.... :D
Kyllä mä itse pidän Halosta parempana ehdokkaana kuin itseäni. :)

Saulikin on parempi kuin minä. Rullaluistelijana. :ahem:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Tulee ihan mielenkiintoinen ajomatka kotiin tänään. Klo 20 jälkeen tulee ennakkoäänet. :eek:

Sitten aletaan odottaa niitä 'traditionaalisia' suurten asutuskeskusten ääniä, kun maaseutupaikkakuntien äänethän on kasassa jo klo 20.10 :D