Black Leopard
Pantera negra
Mikä pelottava ajatus :eek!:Törni sanoi:Eli kun Arto Lahti halkaistaan, syntyy kaksi Niinistöä![]()
Mikä pelottava ajatus :eek!:Törni sanoi:Eli kun Arto Lahti halkaistaan, syntyy kaksi Niinistöä![]()
Eikö puolet numerosta 8 ole o? :doubtful:Olga sanoi:Veikkaan, että se numero on kahdeksikon puolikas - oikea laita. :wink:
sehän olis 3? sitä tarkoittanet. Jos jonkun numeron sinne laitan, niin kai sitten tuon. Tulipahan nyt sitten sekin asia selväksi.Olga sanoi:Veikkaan, että se numero on kahdeksikon puolikas - oikea laita. :wink:
Ei kai nyt kukaan ole kaikista asioista samaa mieltä kuin ehdokkaansa?McMike sanoi:Kaikilta osin en ole Niinistön kanssa samaa mieltä asioista mutta ...
Patriot :ahem:Moe Szyslak sanoi:Ei kai nyt kukaan ole kaikista asioista samaa mieltä kuin ehdokkaansa?
"Keskusta oli väärässä, samoin minä"Törni sanoi:Patriot :ahem:
varmaan samaa, kuin sinä Moen kommenteistaSam sanoi:Aika rumaa tekstiä :doubtful: Mitäköhän mieltä Jaska ja Patriot ovat tästä![]()
:eek!: Ootko säkin sitä mieltä että Moe olis ihan ykkönen pressaksi :thumbup: :ahem:jaska sanoi:varmaan samaa, kuin sinä Moen kommenteista![]()
:ahem: :ahem: :ahem:Moe Szyslak sanoi::eek!: Ootko säkin sitä mieltä että Moe olis ihan ykkönen pressaksi :thumbup: :ahem:
Sitten tekisitkin ruupeneita eduskunnasta ja ministereistä harva se kuukausi. :ahem:Moe Szyslak sanoi::eek!: Ootko säkin sitä mieltä että Moe olis ihan ykkönen pressaksi :thumbup: :ahem:
Ei välttämättä kehnompi vaihtoehto kuin Halonen....Moe Szyslak sanoi::eek!: Ootko säkin sitä mieltä että Moe olis ihan ykkönen pressaksi :thumbup: :ahem:
burb sanoi:Perskule!
Olen ollut varma jo kuukausia siitä että ketä äänestän, mutta nyt aloin epäröimään. Eikä yhtään helpota vaalikoneet tai ehdokkaiden nettisivuilla vierailu, viisi tai kuusi ehdokasta löytyy jotka ovat monessa asiassa samoilla linjoilla kanssani, mutta pari-muutama todella pahasti eriävä mielipide verrattuna omaan mielipiteeseeni löytyy joka nickil... siis ehdokkaalta.
Nyt meni yöunet. :mad_old:
En haluaisi tehdä päätöstäni vasta äänestyskopissa...
Tapahtumissa kävi tänään iso joukko muiden ehdokkaiden eteen hyvää työtä tehnyttä väkeä kyselemässä, mahtaako vaalityössä heille olla jatkossa sijaa. Voi neidit, rouvat ja veikkoset, olette mitä lämpimimmin tervetulleita mukaan.
Sen mitä on vaalitoimitsijana ollut, niin voin lohduttaa ettet todellakaan ole yksin. Kyllä ne siinä tiskilläkin vielä neuvoa kysyy. Ja useempi siellä kopissakin vielä arpoo.burb sanoi:Perskule!
Olen ollut varma jo kuukausia siitä että ketä äänestän, mutta nyt aloin epäröimään. Eikä yhtään helpota vaalikoneet tai ehdokkaiden nettisivuilla vierailu, viisi tai kuusi ehdokasta löytyy jotka ovat monessa asiassa samoilla linjoilla kanssani, mutta pari-muutama todella pahasti eriävä mielipide verrattuna omaan mielipiteeseeni löytyy joka nickil... siis ehdokkaalta.
Nyt meni yöunet. :mad_old:
En haluaisi tehdä päätöstäni vasta äänestyskopissa...
Masa! :thumbup:Olga sanoi:Kukahan näin kirjoittaa?
Kyllä mä itse pidän Halosta parempana ehdokkaana kuin itseäni.Formulanomi sanoi:Ei välttämättä kehnompi vaihtoehto kuin Halonen....![]()