Miguel
beagle
Enpä ole seurannut tämän (jarna) toikin sisältöä, joten tietämättä aikaisemmasta keskusteluista toivon, että 25 vuotta kestänyt sosialistikausi päättyisi kohta.
Itse kummastelin sitä että asiantuntijat sanoivat Vanhasen eron vaikuttaneen lopputulokseenpatriot sanoi:Syytä Vanhasen tulokseen on varmaan monia. Pääministerin asema ei ole ideaalein paikka haastaa istuvaa presidenttiä. Niinistöllä oli paremmat haastajan asemat. Myös Lapissa moni keskustalainen meni suoraan Halosen taakse mikä on suorastaan raivostuttavaa, mutta kansa on sanansa sanonut.
Körttikansa ei huorintekijöitä äänestä!Moe Szyslak sanoi:Itse kummastelin sitä että asiantuntijat sanoivat Vanhasen eron vaikuttaneen lopputulokseenEi semmonen sais vaikuttaa, mutta Keskustan kenttäväki on alueettain (pohjanmaa tässä tapauksessa) kuulema todella vanhoillista. Laihialla Halonen sai jopa enämpi ääniä kuin Vanhanen
![]()
Mikä sua siinä nyt niin suunnattomasti raivostuttaa? Kyseessähän on henkilövaalit, jossa puoluetaustan ei oikeastaan pitäisi olla ratkaiseva asia, paitsi tietysti puoluefanaatikoille , jotka ovat aina ja ikuisesti sitä mieltä, että vain "mun" puolueesta voi tulla päteviä ihmisiä (kuulostaa tutulta, eikö?patriot sanoi:Myös Lapissa moni keskustalainen meni suoraan Halosen taakse mikä on suorastaan raivostuttavaa, mutta kansa on sanansa sanonut.
Sen aika näyttää. Onhan tää äärinmäisen huono lähtökohta niihin. Moni kysyy keskustan kentällä häviääkö keskusta kolmannet vaalit peräkkäin Vanhasen johdolla. Mari Kiviniemi ja Paula Lehtomäki kärkkyvät johtoon. Uskon, että Masa jatkaa pääministerinä joka tapauksessa vaalikauden loppuun ja todennäköisesti puheenjohtajana myös seuraaviin vaaleihin asti. Juna pitäisi nyt saada käännettyä. Kokoomus ei siinä onnistunut vuoden 2000 presidentinvaalien jälkeen. Laihian tilanne on kestämätön.Moe Szyslak sanoi:Itse kummastelin sitä että asiantuntijat sanoivat Vanhasen eron vaikuttaneen lopputulokseenEi semmonen sais vaikuttaa, mutta Keskustan kenttäväki on alueettain (pohjanmaa tässä tapauksessa) kuulema todella vanhoillista. Laihialla Halonen sai jopa enämpi ääniä kuin Vanhanen
![]()
En malta olla kysymättä tässä Patriotilta, että vieläkö hän on sitä mieltä että nämä vaalit olivat eduskuntavaalien esivaalit? :doubtful:
Kuules nyt, porvaritoveri, et arvaakaan kuinka hyvät naurut tämä lausahdus herätti.patriot sanoi:Laihian tilanne on kestämätön.
Kieltämättä tuli taas mieleen, että kenenkäs pilailunikki patriot taas olikaan...Formulanomi sanoi:Kuules nyt, porvaritoveri, et arvaakaan kuinka hyvät naurut tämä lausahdus herätti.![]()
No itse vaalityötä siellä suunnalla tehneenä voi noin sanoa. Se oli osa vastausta Jonekselle.Formulanomi sanoi:Kuules nyt, porvaritoveri, et arvaakaan kuinka hyvät naurut tämä lausahdus herätti.![]()
Jaa no sitte....patriot sanoi:No itse vaalityötä siellä suunnalla tehneenä voi noin sanoa. Se oli osa vastausta Jonekselle.![]()
Mun mielestä Vanhasen vaihtaminen olisi Keskustalta SUURI virhe. Vanhanen on vienyt ja tulee varmasti viemään Keskustaa oikeaan suuntaan, jotta se pääsisi pois vanhoista riippakivistään.patriot sanoi:Sen aika näyttää. Onhan tää äärinmäisen huono lähtökohta niihin. Moni kysyy keskustan kentällä häviääkö keskusta kolmannet vaalit peräkkäin Vanhasen johdolla. Mari Kiviniemi ja Paula Lehtomäki kärkkyvät johtoon. Uskon, että Masa jatkaa pääministerinä joka tapauksessa vaalikauden loppuun ja todennäköisesti puheenjohtajana myös seuraaviin vaaleihin asti. Juna pitäisi nyt saada käännettyä. Kokoomus ei siinä onnistunut vuoden 2000 presidentinvaalien jälkeen. Laihian tilanne on kestämätön.
Niin luulis, että lakeuksien patavanhoilliset säikkyisivät Halosen kommunismi-seta -taustaa, mutta Halonen tunnetusti on kaikkien kuolevaisia koskevien kriteereiden yläpuolella, siinä siis ei uutta..Moe Szyslak sanoi:Itse kummastelin sitä että asiantuntijat sanoivat Vanhasen eron vaikuttaneen lopputulokseenEi semmonen sais vaikuttaa, mutta Keskustan kenttäväki on alueettain (pohjanmaa tässä tapauksessa) kuulema todella vanhoillista. Laihialla Halonen sai jopa enämpi ääniä kuin Vanhanen
![]()
Keskusta yhdistää heidät ja sitten vasta heillä onkin superPJVR sanoi:Mari Kiviniemen vai Paula Lehtomäen?
patriot sanoi:No itse vaalityötä siellä suunnalla tehneenä voi noin sanoa. Se oli osa vastausta Jonekselle.![]()
Jos patriot on vaan jakanu lappusia postilaatikoihin tai pystyttäny kadunvarsimainoksia, ei niihin toimijoihin silloin niin paljon huomiota kiinnitetä.Zetor sanoi:![]()
![]()
Näyttää purevan aivan samalla lailla, kuin täällä foorumilla.
![]()
Joskus voisi olla parempi, että pysyisi vain hiljaa.![]()
Ihan normaalia ajatusten vaihtoa hyvässä hengessä. Mitä olen aistinut tunnelmaa niin sielläkin oltiin valmiita vaihdokseen. Arvioin tilanteen väärin. Ei todellakaan kuulu olla hiljaa. Asiallinen keskustelu on aina paikallaan. Ja pitääkin olla.Zetor sanoi:![]()
![]()
Näyttää purevan aivan samalla lailla, kuin täällä foorumilla.
![]()
Joskus voisi olla parempi, että pysyisi vain hiljaa.![]()
No kua noita jaksais muistaa..VR sanoi:Mari Kiviniemen vai Paula Lehtomäen?