WebSlave
Trackman
Liian uskottava ollakseen uskottava?Mä en voi sille mitään mutta mun mielestä Haavisto on vähän kuin ovelta ovelle kiertävä pölynimurikauppias: sana hallussa ja helvetin kova myymään.
Liian uskottava ollakseen uskottava?Mä en voi sille mitään mutta mun mielestä Haavisto on vähän kuin ovelta ovelle kiertävä pölynimurikauppias: sana hallussa ja helvetin kova myymään.
Niintai ostajat eivät ymmärrä mitä ne saavat: Kertakäyttötuotteen josta ei ole mitään hyötyä ja jota myyntitykki lähtee seuraavaksi kaupittelemaan toiselle puolelle maapalloa.Liian uskottava ollakseen uskottava?
Mollaan sitten käsitetty pölynimurin käyttö väärin, kun ollaan samalla surrutettu jo vuosikausia.:thumbfh:Niintai ostajat eivät ymmärrä mitä ne saavat: Kertakäyttötuotteen josta ei ole mitään hyötyä ja jota myyntitykki lähtee seuraavaksi kaupittelemaan toiselle puolelle maapalloa.
Näin on.Ymmärsin kyllä, mutta pointti on se, että olin niin kiikun kaakun noiden kahden välillä, että jos olisin äänestänyt Haavistoa, pohtisin tällä hetkellä todennäklisesti sitä, että ei se Saulikaan varmaan paskempi pressa olis.
Ajatellaan positiivisesti, tuli kummasta tahansa pressa, niin en tule hirveästi pettymään :thumbup:
Kiva, että saa. Oon sit sitä.Tästä saa toki vapaasti olla eri mieltä.
On täälläkin tuota parantamisen varaa tässä.Suomi on ihmisoikeusasioissa maailman huippu.
Joo, kyllä se aurinkorasva saattaa näin tammikuun talvessa olla täälläkin poikaa. Vaikka onkin synkkää niin koskaan ei tiedä milloin se ultraviolettisäteily hyökkää jostain pilvenraostaOn täälläkin tuota parantamisen varaa tässä.
Jos/kun Niinistö voittaa niin on odotettavissa kommentteja tyyliin "Suomi ei ollut valmis valitsemaan homoa presidenttiä" tai sitten jotain muuta vastaavaa paskaa suvaitsevaisuudesta, taantumisesta.Niimpä, Haavistohan on näiden vaalien voittaja vaikka jäisi kakkoseen (heh), moni äänesti/äänestää Haavistoa, vaikka alunperin sen kannatus oli jotain 5%. Jengillä on niin uskomattoman huono itsetunto ja muna, että äänestävät joukkohypnoosissa samaa kuin muutkin.
Ja Niinistön äänestäminen nyt vaan on väärin.
Suomen hyvää tilannetta kannattaa mainostaa muualla ja yrittää vaikuttaa muiden maiden huonoon jamaan. Tuskin saadaan paljon aikaan, mutta on ainakin yritetty.Suomi on ihmisoikeusasioissa maailman huippu. Täällä nuo asiat ovat paremmin kuin 99 prosentissa maailman muista maista. Miksi siis valitsisimme presidentin jonka pääteema on ajaa imisoikeusasioita?
Se on yhtä älykästä kuin jos muuttaisimme juuri nyt täällä lumilapioita myyvän yrityksen liiketoimintaideaa sillain, että se alkaisi myydä aurinkorasvaa ja surffilautoja.
Ei Haavistoa Suomi kiinnosta pätkääkään. Sitä kiinnostaa vaan surffailla ympäri maailmalla presidentin statuksella julistamassa oman missionsa mukaista agendaa.
Tästä saa toki vapaasti olla eri mieltä.
Onko ihmisoikeuksien ajaminen jotenkin Suomelta ja suomalaisilta pois? Täysin käsittämätön näkemys.Suomi on ihmisoikeusasioissa maailman huippu. Täällä nuo asiat ovat paremmin kuin 99 prosentissa maailman muista maista. Miksi siis valitsisimme presidentin jonka pääteema on ajaa imisoikeusasioita?
Se on yhtä älykästä kuin jos muuttaisimme juuri nyt täällä lumilapioita myyvän yrityksen liiketoimintaideaa sillain, että se alkaisi myydä aurinkorasvaa ja surffilautoja.
Ei Haavistoa Suomi kiinnosta pätkääkään. Sitä kiinnostaa vaan surffailla ympäri maailmalla presidentin statuksella julistamassa oman missionsa mukaista agendaa.
Tästä saa toki vapaasti olla eri mieltä.
Ilmaistaan asia nyt sitten hienovaraisesti;Onko ihmisoikeuksien ajaminen jotenkin Suomelta ja suomalaisilta pois?
No niin tietysti.Timo "Jytky" Soini kertoo blogissaan äänestäneensä toisella kierroksella Salea.
Edit: http://timosoini.fi/category/ploki/
Niimpä.IKÄpolli...?
Enimmäkseen tarkootin forumistien. IsoKäden ei pidä vastaaman :thumbfh:Niimpä.
Niinistö on jo ekan kauden jälkeen vanhempi kun Halonen nyt. Ja Lipponen on muka vanha![]()
No sillä nyt ei ole minkäänlaista väliä, kun ei olla kuningasta valitsemassa eikä perimyksellä ole merkitystä. Tai sillä että presidentin puoliso sattuisi jäämään äitiyslomalle.Miksi ei kukaan ole tolta hommaansa palkatulta kylmätä kalalta, siis Haukiolta kysyny lapsista. Siis että koskas perheenlisäystä olisi tulossa jne jne. Eikös se nyt ton ikäsellä naisella olis ihan niinkun POP.
Ei tainnu kuulua sopimukseen, ikävä kyllä![]()
Juu juu, eiku siitä tuli mieleen vaan. Ja siis ei siihen imuriinEnimmäkseen tarkootin forumistien. IsoKäden ei pidä vastaaman :thumbfh: