N. 15:30 42/32 linja liikahtaa!Pohjia on siis jo otettu.
Nimimerkillä: *Sulkee kohta koneensa ja hyppää bussiin kohti kuumaa keskustaa*
N. 15:30 42/32 linja liikahtaa!Pohjia on siis jo otettu.
Nimimerkillä: *Sulkee kohta koneensa ja hyppää bussiin kohti kuumaa keskustaa*
Pevkeveen pevkeveTuskin sen enempää kuin Tarskan "ärräkään"
...vai pitäiskö sanoa "äjjä".
Hassu juttu. Mietin nimittäin aivan samaa kun olin äänestänyt :thumbfh:...oikeestaan vielä hassumpaa on se, että vaikka äänestinkin Niinistöä, niin jollain sairaan perverssillä tavalla melkeinpä toivoisin Haaviston voittavan :dunno:
Eli äänestitte väärin.Hassu juttu. Mietin nimittäin aivan samaa kun olin äänestänyt :thumbfh:
Mahtaa Haavistoa vituttaa, jos jää voitto kahden äänen päähän :frank:Hassu juttu. Mietin nimittäin aivan samaa kun olin äänestänyt :thumbfh:
Veikkaan kyllä että voi jäädä jopa useamman kymmenen prosentin päähän..Mahtaa Haavistoa vituttaa, jos jää voitto kahden äänen päähän :frank:
Väärin ja väärin, edelleenkin mä olen sitä mieltä, että toisaalta Niinistö on edustavampi pressa ja siksi parempi ja kaipa juuri tästä syystä häntä äänestin. Muttamutta... toisaalta vois just nyt olla se oikee hetki täysin uusille tuulille. Maailmaa ei muuteta kerralla eikä kahdellakaan, mutta se muutos voi lähteä liikkeelle pienistä asioista.Eli äänestitte väärin.
Melkoisella varmuudella näin tulee käymään, mutta tuo olikin vähän niinku hypoteettinen tilanne sävytettynä hassuttelulla :frank:Veikkaan kyllä että voi jäädä jopa useamman kymmenen prosentin päähän..
Jengillä on niin huono itsetunto ja muna että pakko äänestää voittajan puolella.:frank:Mahtaa Haavistoa vituttaa, jos jää voitto kahden äänen päähän :frank:
Johan noista 'uusista tuulista' on pian 12v kärsitty.Väärin ja väärin, edelleenkin mä olen sitä mieltä, että toisaalta Niinistö on edustavampi pressa ja siksi parempi ja kaipa juuri tästä syystä häntä äänestin. Muttamutta... toisaalta vois just nyt olla se oikee hetki täysin uusille tuulille. Maailmaa ei muuteta kerralla eikä kahdellakaan, mutta se muutos voi lähteä liikkeelle pienistä asioista.
:thumbfh:
Lähinnä meinasin sitä että jos itseä mietityttää niin tuskin tuli tehtyä (itselle) oikeaa valintaaVäärin ja väärin, edelleenkin mä olen sitä mieltä, että toisaalta Niinistö on edustavampi pressa ja siksi parempi ja kaipa juuri tästä syystä häntä äänestin. Muttamutta... toisaalta vois just nyt olla se oikee hetki täysin uusille tuulille. Maailmaa ei muuteta kerralla eikä kahdellakaan, mutta se muutos voi lähteä liikkeelle pienistä asioista.
:thumbfh:
No joka tapauksessa otetaan askel parempaan suuntaan.Johan noista 'uusista tuulista' on pian 12v kärsitty.
Onhan se kieltämättä vähän näinkin, mutta olettaisin, että Haaavisto on vähän erilailla (ja paremmalla tavalla) erilainenJohan noista 'uusista tuulista' on pian 12v kärsitty.
Ymmärsin kyllä, mutta pointti on se, että olin niin kiikun kaakun noiden kahden välillä, että jos olisin äänestänyt Haavistoa, pohtisin tällä hetkellä todennäklisesti sitä, että ei se Saulikaan varmaan paskempi pressa olis.Lähinnä meinasin sitä että jos itseä mietityttää niin tuskin tuli tehtyä (itselle) oikeaa valintaa![]()
Kundi on jo luopunu toivosta vaikka vaalit on vasta reilun viikon kuluttua :eek!::eek!::eek!:Jengillä on niin huono itsetunto ja muna että pakko äänestää voittajan puolella.:frank:
No Törnihän muistaakseni sanoi, että kaikki homot äänestävät Haavistoa :frank:Forumin pollissa Haavisto on kyllä kirkkaassa kärjessä. Ja jaskakin on kolmantena!
Onhan tässäkin otsikossa tullu jo useampikin poikkeus tosta.No Törnihän muistaakseni sanoi, että kaikki homot äänestävät Haavistoa :frank:
Loppuu tua vihjailu tahi läväytän käsilaukulla!Onhan tässäkin otsikossa tullu jo useampikin poikkeus tosta.