Presidentti 2012-2018 POLL 4

Kumpi

• Haavisto

Äänet: 54 56,3%
  • Niinistö

Äänet: 35 36,5%
  • jaska

Äänet: 3 3,1%
  • (|)

Äänet: 4 4,2%

• Äänestäjiä yhteensä
    96
  • Äänestys suljettu. .

Törni

Well-known member
...oikeestaan vielä hassumpaa on se, että vaikka äänestinkin Niinistöä, niin jollain sairaan perverssillä tavalla melkeinpä toivoisin Haaviston voittavan :dunno:
Hassu juttu. Mietin nimittäin aivan samaa kun olin äänestänyt :thumbfh:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Eli äänestitte väärin.
Väärin ja väärin, edelleenkin mä olen sitä mieltä, että toisaalta Niinistö on edustavampi pressa ja siksi parempi ja kaipa juuri tästä syystä häntä äänestin. Muttamutta... toisaalta vois just nyt olla se oikee hetki täysin uusille tuulille. Maailmaa ei muuteta kerralla eikä kahdellakaan, mutta se muutos voi lähteä liikkeelle pienistä asioista.

:thumbfh:

Mangelo

Well-known member
Väärin ja väärin, edelleenkin mä olen sitä mieltä, että toisaalta Niinistö on edustavampi pressa ja siksi parempi ja kaipa juuri tästä syystä häntä äänestin. Muttamutta... toisaalta vois just nyt olla se oikee hetki täysin uusille tuulille. Maailmaa ei muuteta kerralla eikä kahdellakaan, mutta se muutos voi lähteä liikkeelle pienistä asioista.

Johan noista 'uusista tuulista' on pian 12v kärsitty.

oldez

Well-known member

Lähinnä meinasin sitä että jos itseä mietityttää niin tuskin tuli tehtyä (itselle) oikeaa valintaa :p

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Lähinnä meinasin sitä että jos itseä mietityttää niin tuskin tuli tehtyä (itselle) oikeaa valintaa :p
Ymmärsin kyllä, mutta pointti on se, että olin niin kiikun kaakun noiden kahden välillä, että jos olisin äänestänyt Haavistoa, pohtisin tällä hetkellä todennäklisesti sitä, että ei se Saulikaan varmaan paskempi pressa olis.

Ajatellaan positiivisesti, tuli kummasta tahansa pressa, niin en tule hirveästi pettymään :thumbup:

Örfil

Guest
Forumin pollissa Haavisto on kyllä kirkkaassa kärjessä. Ja jaskakin on kolmantena!

Törni

Well-known member
Mulla ei ole mitään ihmisoikeuksien parantamista vastaan. Mutta nyt vaan on edessä sellaiset ajat, että on vaikea ajatella presidentiksi humaania maailmanparantajaa joka kiertää maapalloa ympäri puhumassa ihmisoikeuksista.

Nyt pitää valita presidentti joka hieman ehkä itsekkäästikin ajaa pelkästään Suomen etuja.

Mä luulen, että Haavisto pääsee kyllä jonnekin muualle toteuttamaan tota missiotaan. Toki presidentin statuksella sitä olisi ollut hieno tehdä.

Ei Pekalle muuta kun lakki kouraan ja sinne Nykkiin YK:ta töitä hakemaan (varoen tietysti kompastelemasta kokaiinisäkkeihin). Varmasti löytyy Haavistolle hyvä homma. Jo tämä pressanvaalin toinen kierros on valtavaa meriittiä uralla :thumbup: