Presidentti 2012-2018 POLL 4

Kumpi

• Haavisto

Äänet: 54 56,3%
  • Niinistö

Äänet: 35 36,5%
  • jaska

Äänet: 3 3,1%
  • (|)

Äänet: 4 4,2%

• Äänestäjiä yhteensä
    96
  • Äänestys suljettu. .

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Tärkein kysymys jonka perusteella äänestyspäätöksensä kunkin tulee muotoilla on tämä: Kumpi ehdokkaista pärjäisi paremmin moderaattorina täällä?
Veikkaan, että Haavisto kittaa enemmän kalljaa kuin Sale, joten eiköhän peli (siis ei mode) ole aikalailla selvä!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Lähden 10 minuutin kuluttua äänestämään, vielä kerkee vaikuttamaan, niin että pikaseen niitä perusteluita nyt, kiitos! :frank:

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Veikkaan, että Haavisto kittaa enemmän kalljaa kuin Sale, joten eiköhän peli (siis ei mode) ole aikalailla selvä!
En olis ihan varma. Hesarin haastattelusta:

Milloin olitte viimeksi humalassa?

Haavisto: "En muista."

Niinistö: "Joulun paikkeilla taidettiin, mikä nyt on humala, varmaan ajokelvottomassa kunnossa olin."

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Vaikea lähettää postia osoitteeseen: sauli.niinistö@hotmail.com
Äläpäs nyt hötkyile, tuon pitäis käsittääkseni "kohtapuoliin" olla mahdollista! :frank:

Siinä mielessä Saulin hotmail-osoite olis näppärä, että tietäisivät sitten USA:ssakin heti kundin suunnitelmista, säästyis kauheesti rahaa, kun ei tartte erikseen ilmoitella :eek:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
No mä lähren nyt, ei tartte enää perään huudella, lopullisen valinnan teen U-Bahnassa :frank:

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Haavisto on ihan paskihomo eikä osaa mitään ja on surkea.

Lisäksi:
- Ripuli
- Vetelä vittu

oldez

Well-known member
Ongelma on että Haavisto ei ole kenraali, eikä sotaveteraani. Muuten äänestäisin.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
No mä lähren nyt, ei tartte enää perään huudella, lopullisen valinnan teen U-Bahnassa :frank:
Hoimma hoidettu, pohdiskelin hetken ja päädyin sitten kuitenkin olemaan kotiseuturakas ja äänestin Salon poikaa pressaksi, vaikee sanoa, että oliko tuo sitten parempi valinta.

Tuli vasta matkalla mieleen, että mä jopa maksoin (3,60€) siitä ilosta, että sain äänestää Niinistöä :thumbfh::thumbfh::thumbfh:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Tuli vasta matkalla mieleen, että mä jopa maksoin (3,60€) siitä ilosta, että sain äänestää Niinistöä :thumbfh::thumbfh::thumbfh:
...oikeestaan vielä hassumpaa on se, että vaikka äänestinkin Niinistöä, niin jollain sairaan perverssillä tavalla melkeinpä toivoisin Haaviston voittavan :dunno: