Renngeist
Soldiers of Antisthenes
Mitä vittua? Mun mielestä on aika epäreilua jo tässä vaiheessa nostaa neljä ehdokasta ylitse muiden.
Ainahan noi vaalikeskustelut on yleensä tuohon tapaan meneet. Neljä suurinta puoluetta ensin.Mitä vittua? Mun mielestä on aika epäreilua jo tässä vaiheessa nostaa neljä ehdokasta ylitse muiden.
Eikös tuo tuossa jossain vaiheessa sanonut jotta Euron kriisi oli Lipposen ja Niinistön syy, oli sillä joku logiikkakin siinä takana - tarkemmin en muista jotta mikä.A-talkissa tänään Paavo Lipponen (sd.), Sauli Niinistö (kok.), Timo Soini (ps.) ja Paavo Väyrynen (kesk.). Juontajana Susanne Päivärinta. Klo 21.05.
Mä luulen että Väyrynen loistaa. Oikeestaan nämä euroalueen ongelmat sataa Väyrysen eikä Soinin laariin. Soini kritisoi erittäin terävästi jälkikäteen niitä ongelmia, joista Väyrynen varoitteli jo rahaliittoon liittymisen aikaan. Väyrynen on kieltämättä ollut muutaman kerran pahasti väärässä, mutta silloin ovat olleet muutkin mutta vähemmän kuin Väyrynen. Toisaalta on pakko myöntää, että Väyrynen on ollut muutamankin kerran kaukonäköisesti erittäinkin oikeassa silloin kun muut ovat olleet ihan pihalla. On se jonkinsortin näkijä. Ainoana noista ehdokkaista, oli persoonasta (joka sekin on petraantunut viime vuosina) sitten mitä mieltä tahansa.
Mullakin on äänestämisen kans niin ja näin, mutta taistelutahtoa herättävä hahmo on kyllä!En aio äänestää, mutta pakko jossain määrin pakko nostaa hattua.
Kieltämättä sitkee sissi, kun aattelee, että Väykkä valittiin ensimmäisen kerran eduskuntaankin jo vuonna 1970Mullakin on äänestämisen kans niin ja näin, mutta taistelutahtoa herättävä hahmo on kyllä!
Joku logiikka nimenomaan kyllä pitää olla :idea:. Tai ainakin täytyy "hiukan" yliarvioida Lipposen ja Niinistön vaikutusmahdollisuudet. Mutta siis olisihan tuo tavallaan melkoinen sulka hattuun hepuille, että ihan kaksistaan ovat Euron kriisiin pistäneet.Eikös tuo tuossa jossain vaiheessa sanonut jotta Euron kriisi oli Lipposen ja Niinistön syy, oli sillä joku logiikkakin siinä takana - tarkemmin en muista jotta mikä.
Eihän hän nyt toki ole euroa vastaan. Eikä euron puolesta. Pikemminkin päinvastoin. Tässä on taas kyse etelän median panettelusta.jutuistaan on jotenkin saaanut sellaisen vaikutelman, että olisi Euroa vastaan.
:ahem: Jotain tuollaista.Eihän hän nyt toki ole euroa vastaan. Eikä euron puolesta. Pikemminkin päinvastoin. Tässä on taas kyse etelän median panettelusta.
Aavistushan osui oikeaan. Väyrynen oli rennoin, selvästi asiantuntevin ja sujuvin esiintyjä. Soini oli pettymys, Lipponen itseäänkin kömpelömpi ja Niinistö erikoisen hermostunut. No, lopussa kaikki hieman rentoutuivat, mutta sen viestinnän ja mainonnan ammattilaisenkin toteamus Väyrysestä on kyllä itsellenkin tutuksi tullut tunne tuolla "kentällä".Mä luulen että Väyrynen loistaa.
Komp. Ehkä oli hieman alkukankeutta havaittavissa.Aavistushan osui oikeaan. Väyrynen oli rennoin, selvästi asiantuntevin ja sujuvin esiintyjä. Soini oli pettymys, Lipponen itseäänkin kömpelömpi ja Niinistö erikoisen hermostunut. No, lopussa kaikki hieman rentoutuivat, mutta sen viestinnän ja mainonnan ammattilaisenkin toteamus Väyrysestä on kyllä itsellenkin tutuksi tullut tunne tuolla "kentällä".
En katsonut, mutta ihan varmasti loisti. Väyrystä vaan rasittaa menneisyyden taakka, kuten lausunto, jossa Väyrynen haluaa pitää "Janajevin Neuvostoliittoon" niin hyvät suhteet kuin mahdollista, sekä kymmenen vuotta aikaisempi masinointiyritys juoppo-Karjalaista presidentiksi, eli Kremlin sätkynukeksi. Jalasmökkikohu oli hyttysen ininää näihin verrattuna, mutta kansan syvät rivit muistavat sen varmasti.Mä luulen että Väyrynen loistaa.
Miten Timo Soinista voisi tulla presidentti jos Sale ja Pate ovat toisella kierroksella?Annat pikkusormesi paholaiselle :nope:
Olisi muuten mielenkiintoinen kuvio jos Sale ja Pate olis kakkoskierroksella! Sillä skenaariolla pahin painajainen voisi toteutua.
Varmaan ihan hyvinMiten Timo Soinista voisi tulla presidentti jos Sale ja Pate ovat toisella kierroksella?
Totta.Varmaan ihan hyvin