Olga
.
Kajaanin keskustassa ei näy hiihtäjiä, pelkkiä sauvakävelijöitä. :ahem:Moe Szyslak sanoi:Hiihtäjäthän on perinteisesti olleet aika keskusta keskeisiä.
Kajaanin keskustassa ei näy hiihtäjiä, pelkkiä sauvakävelijöitä. :ahem:Moe Szyslak sanoi:Hiihtäjäthän on perinteisesti olleet aika keskusta keskeisiä.
Kuopiossa taas ei näy ladulla hiihtäjiä, vaan koiranpaskottajia. :mad_old:Olga sanoi:Kajaanin keskustassa ei näy hiihtäjiä, pelkkiä sauvakävelijöitä. :ahem:
Vaikka tämä olisikin nyt kaikille selvää, niin Halosta on silti pakko äänestää. Muutenhan äänestäjän pitäisi myöntää että kuusi vuotta sitten tuli kusetetuksi, ja siihenhän ei härmäläinen kykene.mn97 sanoi:Halonen on tekopyhä ja naivi oman edun tavoittelija, joka käyttää hyväkseen tietämättömiä ihmisiä.
Mitä muuta vanhalta anarkistilta voikaan odottaa?mn97 sanoi:Halonen ei tosiaankaan ole sellainen millainen mielikuva ihmisillä hänestä on.
Halonenhan kampanjoi itseään olevansa "koko kansan presidentti". Halonen puhuu humaanista maailmaparantamisesta jne. Mielikuva hänestä on, että hän on humaani, ihmisläheinen hyvä ihminen.
Totuus
-Neiti itse sai johtajatutkimuksessa arvosanaksi kaikkien aikojen huonoimman. Tutkimuksessa kävi ilmi, että neiti ei tippakaan välitä alamaisistaan juuri päinvastoin kuin mielikuva antaa ymmärtää.
-Neiti itse tienaa enemmän kuin tällaiset henkilöt Chröder tai Chirac.
-Köyhyys/rikollisuus/yleinen pahoinvointi/kaikkinainen toimimattomuus on vain liääntynyt Halosen aikana.
Puheet eivät vastaa tekoja millään tavalla. Silti köyhät ja muut vanhukset jaksavat häntä hymyssä suin kannattaa, vaikka aivan selvästi nähdään, että hän ei ole näiden ihmisten etuja ajanut.
Halonen on tekopyhä ja naivi oman edun tavoittelija, joka käyttää hyväkseen tietämättömiä ihmisiä.
Minä kun olen vain ollut 12 vuotta paikallispolitiikassa mukana, niin kysyn mihin presidentti-instituutti tarvitsee kovaa talousmiestä? :doubtful:MaranelloRed sanoi:Kuusi vuotta sitten vastaehdokkaat olivat täysin eri planeetalta kuin nyt. Vanhanen ja Niinistö ovat pahoja haastajia. Kyllä se nyt on niin että Halosen viimeinen käyttöpäivä on ollut ja mennyt ja tilalle tarvitaan kova talousmies eli Sauli.
Antamaan uskottavuutta ja jämäkkyyttä. Tällä hetkellä Haloselle/Suomelle nauretaan ulkomailla. Se ei ole hyvä presidentti-instituution kannalta.Moe Szyslak sanoi:Minä kun olen vain ollut 12 vuotta paikallispolitiikassa mukana, niin kysyn mihin presidentti-instituutti tarvitsee kovaa talousmiestä? :doubtful:
Kuka siellä nauraa :doubtful:mn97 sanoi:Antamaan uskottavuutta ja jämäkkyyttä. Tällä hetkellä Haloselle/Suomelle nauretaan ulkomailla. Se ei ole hyvä presidentti-instituution kannalta.
Ainaski Zetor, OoPee, elle ja Myllis, nauraa ne ny kaikille muillekin.kouvotsvoni sanoi:Kuka siellä nauraa :doubtful:
jps sanoi:Ainaski Zetor, OoPee, elle ja Myllis, nauraa ne ny kaikille muillekin.
En tiedä paljonko olet ulkolaisten kanssa tekemisissä, mutta omat kokemukset tältä 6 vuoden ajalta kertovat että monet pitävät meitä ennakkoluulottomina ja edistyksellisinä kun olemme 'uskaltaneet' valita naisen valtionjohtoon. :thumbup:mn97 sanoi:Antamaan uskottavuutta ja jämäkkyyttä. Tällä hetkellä Haloselle/Suomelle nauretaan ulkomailla. Se ei ole hyvä presidentti-instituution kannalta.
Varmasti totta. Ei Halonen ole Suomea ole nolannut. Kyllä Tarja on edustamisen hoitanut kunnialla, vaikka pukuvalinnoissa olis ollut toivomisen varaa. Ei mulla oo siitä kritisoitavaa. Kritisointini on keskittynyt muihin seikkoihin. Halosen valinta 6 vuotta sitten oli yhden aikakauden päättyminen. Halosen uudelleen valinta ei kuitenkaan enää anna maalle mitään. Seuraavat 6 vuotta ovat ihan erilaiset. Nyt on aika taas vaihtaa pressaa.Moe Szyslak sanoi:En tiedä paljonko olet ulkolaisten kanssa tekemisissä, mutta omat kokemukset tältä 6 vuoden ajalta kertovat että monet pitävät meitä ennakkoluulottomina ja edistyksellisinä kun olemme 'uskaltaneet' valita naisen valtionjohtoon. :thumbup:
Ajattelin, että tämä hässäkkä olisi jo viikonvaihteen jälkeen ohi, mutta saattaa se ehkä sittenkin jatkua.Halosen kannatus laskenut selvästi
Vasemmiston presidenttiehdokas Tarja
Halonen on menettänyt myös YLEn tv-
uutisten kyselyssä selvästi
kannatustaan.
Halonen saisi uusimman kyselyn mukaan
niukasti yli puolet äänistä.
Toinen kierros on kuitenkin aiempaa
todennäköisempi, koska nyt peräti liki
kolmannes äänestäjistä empii
ehdokastaan.
Taloustutkimus selvitti tv-uutisille
presidenttiehdokkaiden suosiota tällä
viikolla. Tarkat tiedot ehdokkaiden
suosiosta kerrotaan tv-uutisissa kello
20.30 TV1:ssä.
Itse en usko, että ovat uskaltaneet. Itse uskon, että asia on peräti päinvastoin - ei olla uskallettu poiketa harmaasta massasta eli demariudesta. Eiköhän Halosen aika ole mennyt, nyt puhaltavat uudet tuulet. Sinun mielipiteitäsi kuunnellessa, sinulle sopisi ehkä kaikkein parhaiten Timo Soini.Moe Szyslak sanoi:En tiedä paljonko olet ulkolaisten kanssa tekemisissä, mutta omat kokemukset tältä 6 vuoden ajalta kertovat että monet pitävät meitä ennakkoluulottomina ja edistyksellisinä kun olemme 'uskaltaneet' valita naisen valtionjohtoon. :thumbup:
Voisitko antaa lähteen vai onko ihan mutua? :doubtful:mn97 sanoi:Itse en usko, että ovat uskaltaneet. Itse uskon, että asia on peräti päinvastoin - ei olla uskallettu poiketa harmaasta massasta eli demariudesta. Eiköhän Halosen aika ole mennyt, nyt puhaltavat uudet tuulet. Sinun mielipiteitäsi kuunnellessa, sinulle sopisi ehkä kaikkein parhaiten Timo Soini.
Tässä sinulle lähteitä Propagandakoneiston takaa.Moe Szyslak sanoi:Voisitko antaa lähteen vai onko ihan mutua? :doubtful: