Public poll -ystäväsi bittiavaruudestakone

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Mikäs sitten? :thumbfh:
Eno aina valitteli (vai kertoikohan se jostain kaveristaan), että soutuvenettä/tms ostaessaan, että kyllä on kallis reikä. Ja muut aina ihmetteli, että miten niin reikä voi maksaa niin paljon? Ja aina selittämään, että täytyyhän sillä rei'ällä olla reunat (eli kyseinen vene).

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Jaahas, Mehekin on näköjään eksyny Facebookin :)yuck:) syövereihin ja päässy noiden "verrataanpas kuinka samanlaisia me ollaan" kyssäreiden makuun :rolleyes:
Ei muuten käynyt toi edes mielessä, mutta tostahan tässä olis vähän niinku kyse. Tuli vaan mieleeni, kun noita public polleja on viime aikoina ollu siisti pino, että kukahan täällä vastailee eniten päin vittua? :thumbup:

Pobeda

Well-known member
Idea edellyttäisi sitä että on itse vastaillut tosissaan. Mulla iskee jatkuvasti halu toimia "paholaisen asianajajana". Jos kysytään asiaa johon on vain yksi foorumilla sallittu oikea vastaus tai sellainen toisaalla moneen kertaan mietitty vanha juttu niin tekee joskus mieli vastata "väärin". En ole tosin paljoa sitä tehnyt, mutta vähän kyllä.

Tuli vaan mieleeni, kun noita public polleja on viime aikoina ollu siisti pino, että kukahan täällä vastailee eniten päin vittua? :thumbup:
Oikean rivin kertoo ... ?

Ace17

Acenteella
Idea edellyttää myös sitä, että hahmot ovat vastailleet rehellisesti. En yhtään ihmettelisi, jos silloin tällöin joku äänestäisi "oikein", ettei hyvä maine mene pilalle tms.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Idea edellyttäisi sitä että on itse vastaillut tosissaan. Mulla iskee jatkuvasti halu toimia "paholaisen asianajajana". Jos kysytään asiaa johon on vain yksi foorumilla sallittu oikea vastaus tai sellainen toisaalla moneen kertaan mietitty vanha juttu niin tekee joskus mieli vastata "väärin". En ole tosin paljoa sitä tehnyt, mutta vähän kyllä.

Oikean rivin kertoo ... ?
Oman itsen mielipide. Sehän on se oikea vastaus. Vastakkainen mielipide on poikkeuksetta väärä.:ahem:

Knoukka

Well-known member
Toinen hauska vois olla, että forumistit vaihtais nikkejään toisten kanssa salaa! Modet vois arpoa sadan hevijuuserin nikit niin, että jokainen vaihtais paikkaa. Siinä sitten ihmeteltäisiin ja arvailtais, että onks toi nyt Mehe joka kirjottaa Ässämiehenä, lara joka kirjottaa Moena vai Knoukkari joka kirjottaa Melissana!

Tai tohon modeja tarvita kun privaa kehiin ja tunnukset vaihtoon! Kivaa hei kivaa! Heti kaikki SWINGING NOW!!! JEAH!!!

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Loistava idea!:thumbup::ahem:

Voisin ottaa Olkun tunnukset ja postailla hävyttömiä.:eek: