Puhelinmyyjät ja muut spämmiperkeleet (also known as t&s puhelinmyynnin yms saralla)

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26844
Vanhusten huijaamiseen tuollaisen ovelta ovelle kiertelyn kannattavuus varmaan paljolti nojaakin. Niinku toki puhelinmarkkinoinninkin.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Totta helvetissä ovelta ovelle myyjän täytyy huijata ihmisiä. Jos tuote olisi erityisen hyvä, ei sitä täytyisi käydä niin aggressiivisesti markkinoimassa.

Paljon olen töitä ehtinyt tekemään ja huomattavasti vielä suurempaa määrää hakemaan, mutta en vielä koskaa ovelta ovelle hommia.
 

Örfil

Guest
Dompparin pitää alkaa käymään tmoin kanssa salilla, jotta jaksaa viimeistään tunnin esittelyn jälkeen nostaa myyjän niska-perse -otteella ulos. Jos se ei siis sanaa usko.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Fortumilta soitettu sekä perjantaina että tänään ja tarjottu kotivakuutusta. En varsinaisesti ole tiennyt Fortumin olevan vakuutusyhtiö(kin).
 

Timo Virtanen

Ihan tavallinen Virtanen
Liittynyt
15.8.2015
Viestit
2229
Sijainti
Anywhere in the world
Vauraus Suomi koittanut nyt toista viikkoa soitella. Enpä ole vastannut, kun ei kiinnosta mitä ovat tarjoamassa, ja tuskin olen just nyt sitä vailla.

Kourukauppias oli käynyt eilen ovella kun vaimokulta oli yksin kotosalla. Jätti esitettä ja yhteystietoa. Saapi kuulemma soittaa myöhäänkin illalla. Enpä ole soittanut, kun en ole nyt kouruja vailla.

DNA:n myyjä vaimokullalle soitti männä viikolla. Yritti minuakin puhelimeen kun on määräaikainen liittymä mennyt just umpeen. En ottanut puhelua vastaan kun en ole nyt uutta liittymää vailla.
 

Örfil

Guest
Olen yllättynyt että herra Albert tuntee herrat Vain ja Satrianin. Hehän ovat muusikoita.
 

Örfil

Guest
Satriani ja Lapparit sopivat levyhyllyssä yhtä hyvin yhteen kuin maustehyllyssä hienoista hienoin ja jalosukuinen garam masala ja lusikallinen eräässä paikassa pyörinyttä hiekkaa.

sook.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Olen itse asiassa rustannut Satrianin Thinking of You- kappaleeseen suomenkieliset sanat. Levytän sen joskus upeankarhealla baritonillani.
 

Örfil

Guest
Viimeksi kun baritonisi näin, sen suukappale oli pakkasen ja korvikkeiden niin pahasti ahavoittama, että sen välistä kirvonneista lauseista oli vaikea saada selvää.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Joku kiinteistövälittäjä yritti soittaa, sain katkaistua kahdeksan sekunnin kohdalla.
Yksityisesti myymässä? Pikkaisenko soittelivat, kun aikanaan asuntoni myin :nope:

Sama.
Sanoin jokaiselle, että mikäli päättäisinkin laittaa kiinteistön välittäjälle myyntiin, arvaappa valitsenko välittäjän vastaanottamieni markkinointipuhelujen perusteella. Niin, arvaatko?
 
Ylös