PuoliPöhkö
Well-known member
Saunassa ja takaapäin.
vook.
Vaan saako asiakas takaapäin velaksi? Se saattaa ratkaista kaupat!
Saunassa ja takaapäin.
vook.
En mä itsekään tiedä miksi tämä kiinteistö on maatalousyhtymä? Johtuuko sijainnista, koosta vai mistä??
Vai että myytiin aikoinaan puita pois talonrakentamista ennen?
VESKU!! ????
Nyt oikeesti!
Minä se siellä soittelin.
Olitpa epäkohtelias! Nyt on jollakin lontoossa paha mieli. :nope:Äsken tuli puhelu numerosta +44 ..20 7946 0877
Jätin vastaamatta.
Googlen mukaan kyseessä on "fake London Numbers" listalle kuuluvasta numerosta.
Nomi on syönyt liikaa kovia rasvoja, vaikutukset alkavat näkyä.
Olitpa epäkohtelias! Nyt on jollakin lontoossa paha mieli. :nope:
Joo, ei ihan aukea tuo Nomin logiikka mullekaan mutta mä nyt en tajua paljon muutenkaan.
Joo, ei ihan aukea tuo Nomin logiikka mullekaan mutta mä nyt en tajua paljon muutenkaan.
Eikös Allu Öljy ole jo Bouvetissa telkien takana?Otetaanpa talteen mahdollista ja todennäköistä luonnetodistelua varten.
Eikös Allu Öljy ole jo Bouvetissa telkien takana?
Voisitte te puhelinmyyjille päätänne aukovat kertoa, että keille muille saa mielestänne mennä pottuilemaan työpaikalle. Saako poliisille lällätellä, kun on suorittamassa hälytystehtävää? Karaokenvetäjät ovat ärsyttäviä, niille varmaan saa aukoa? Entäs putkimies, seisotteko vieressä hänen tuhratessaan hiki hatussa ja huutelette paskaa? Postinjakajalle on kiva tehdä kaikkia jäyniä rappukäytävään varmaankin? Bussikuskit ne vasta kuraa ansaitsevatkin? Samoin siivoojat, nuo yhteiskunnan hylkiöt.