puhelinmyyjät.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaahari
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Saan luultavasti Nokian puhelimen joululahjaksi. Sitten voin soitella.

311973791.jpg

Mä voin lahjottaa sulle jo ennen joulua tollasen.
Hakuvaivalla saat. Tohon ei ole tosin asennettu puhelinmyyjäin estolaitetta. Sellaisen saa ehkä varaosana.

En pääsääntöisesti tykkää niiden jaarittelusta yhtään. Jos sanon, että en jotain tyhjänpäivästä akkojen lehteä halua, niin eivät usko. :thumbfh: En silti tilaa ja sitten voi tulla luuri korvaan, siis mulle. Törkeitä tai jaarittelijoita, jokunen fiksukin myyjä toki joukossa.

Perustettaisiinko F1-Forumin voimin oma kisastudio F1-kisoihin, joka hoitaisi selostuksen Maikkarin poikia paremmin ja pistettäisiin ainakin ääniraita streamina?

Äsken päivätirsat keskeytyi ovikelloon. Joku jäpikäs yritti heti sisään, kun ovea avasin. Pakko oli estää moinen ihan fyysisesti. Tokkuraisena kysyin että milläs asialla sitä riehutaan, kun en ulkonäöstä arvannut, onko uskonnon vai markkinatalouden edustaja. Pölynimurikauppias! Onko nyt kiva kävellä letkut kaulalla ja suulake persiissä, kysyn vaan :mad_old:

Sorry OT.

En pääsääntöisesti tykkää niiden jaarittelusta yhtään. Jos sanon, että en jotain tyhjänpäivästä akkojen lehteä halua, niin eivät usko. :thumbfh: En silti tilaa ja sitten voi tulla luuri korvaan, siis mulle. Törkeitä tai jaarittelijoita, jokunen fiksukin myyjä toki joukossa.

Jep! Myyjän puheessa pitää olla itsevarmuutta, ei epätoivoa. Napakka suht nopea alustus siitä mitä myydään, paljonko maksaa ja mitä muita etuja on. Se toimii aina. Jos siinä vaiheessa vastaaja haluaa lisätietoja, niin puhelu todennäköisesti päättyy tilaukseen. Jos puhelu päättyy, niin soittajalla ei kulu paljoa aikaa ja voi siirtyä seuraavaan numeroon.
Harhaanjohtamistaktiikka ei toimi ainakaan minulla.. Siis sellainen "Onnittelut, olet ollut hyvä asiakas ja haluamme palkita sinut .... 5min lässytystä ... jos tilaat tämän lehden nyt heti." -tyyppinen puhelu.

Just soitteli myyjä.

aloitti jotenkin näin:
plaaplaa täällä plaaplaa finlandista terve, mahtaako teillä olla hetki aikaa? (Puhui tosi hitaasti)

D: Mitä asia koskee?

mmmmmaaaatkapuhelinliittymä asioilla tässä soittelin...

D: No, mulla ei ole kyllä nyt mitään tarkoitusta alkaa liittymää vaihtaa.

Jaa, noh...asiahan on sitten tällä harvinaisen selvä.

[hiljainen hetki]

D: noni, moi!

[hiljainen hetki]

Moi.

------------

Tosi alakuloisen kuuloinen miesmyyjä, melkein tuli paha mieli. =(

Ei se mitään, tää toikki on jo menetetty. :ahem: :mad-old:

Mitä mieltä olette muuten siitä kannattaako jauhelihakastikkeeseen lorautta reilusti kermaa vai jättää ihan vesipohjaiseksi?
Ja mites toi maustepuoli - selviättekö pippurilla ja suolalla vai laitatteko eksoottisempia seoksia kyytipojaksi (kuminaa, basilikaa tms?)

Itsehän lorautan tilkan kermaa ja perusmausteilla (pippuri, paprika ja suola) pärjätään.

Viimeksi muokattu:
Ei se mitään, tää toikki on jo menetetty. :ahem: :madold:

Mitä mieltä olette muuten siitä kannattaako jauhelihakastikkeeseen lorautta reilusti kermaa vai jättää ihan vesipohjaiseksi?
Ja mites toi maustepuoli - selviättekö pippurilla ja suolalla vai laitatteko eksoottisempia seoksia kyytipojaksi (kuminaa, basilikaa tms?)

Itsehän lorautan tilkan kermaa ja perusmausteilla (pippuri, paprika ja suola) pärjätään.

Ei kermaa, mutta basilikaa tai pizzamaustetta ehdottomasti mukaan! :ahem:

Ei se mitään, tää toikki on jo menetetty. :ahem:

Pitää laittaa:
- suola
- pippuri
- basilika (tappaa sian maun)
- ehkä sipulijauhetta (kuten myös)
- loraus soijakastiketta
- timjamia ripaus
- oreganoa ripaus
- ehkä provencalea
- sitten kermaa tai kermanvastiketta

Muistetaan hauduttaa.

Just soitteli myyjä.

aloitti jotenkin näin:
plaaplaa täällä plaaplaa finlandista terve, mahtaako teillä olla hetki aikaa? (Puhui tosi hitaasti)

D: Mitä asia koskee?

mmmmmaaaatkapuhelinliittymä asioilla tässä soittelin...

D: No, mulla ei ole kyllä nyt mitään tarkoitusta alkaa liittymää vaihtaa.

Jaa, noh...asiahan on sitten tällä harvinaisen selvä.

[hiljainen hetki]

D: noni, moi!

[hiljainen hetki]

Moi.

------------

Tosi alakuloisen kuuloinen miesmyyjä, melkein tuli paha mieli. =(

Mulle viimeks kun soitteli matkapuhelinasioista, sillä oli asiana tarjota ilmaiseksi 30% lisää puheaikaa/kk kunhan sitoudun vuodeksi. Noh, tokihan se mulle sopi kun olin kyseisen liittymäsopimuksen hankkinut vissiin kuukautta aiemmin ja olin joka tapauksessa sitoutunut jo vuodeksi.
Liittymään kuului ennestään 1500 minuuttia puhetta ja 100 tekstiviestiä/kk hinnalla 19,90. Nyt siihen kuuluu samalla hinnalla sitten 1950 minuuttia puhetta/kk ja 100 tekstaria ja sopimus on käytännössä yhtä pitkä kuin aiemminkin. :D

Mulle viimeks kun soitteli matkapuhelinasioista, sillä oli asiana tarjota ilmaiseksi 30% lisää puheaikaa/kk kunhan sitoudun vuodeksi. Noh, tokihan se mulle sopi kun olin kyseisen liittymäsopimuksen hankkinut vissiin kuukautta aiemmin ja olin joka tapauksessa sitoutunut jo vuodeksi.
Liittymään kuului ennestään 1500 minuuttia puhetta ja 100 tekstiviestiä/kk hinnalla 19,90. Nyt siihen kuuluu samalla hinnalla sitten 1950 minuuttia puhetta/kk ja 100 tekstaria ja sopimus on käytännössä yhtä pitkä kuin aiemminkin. :D

Kai pidät huolen, että joka minuutti tulee käytettyä?