Örfil
Guest
Asiakkaat koostuivat erityisryhmistä mm. yksijalkaisista, mitä sellainen kahdella sukalla tekee?
Kannattaako yhtä sukkaa kaupata?
Se ei ollut äänestä päätellen mikään nuori kaveri tai sitten oli jo perfect ageen mennessä hankkinut itselleen hyvän viskibasson ja norttikarheuden ääneensä.
Olisko noin että nuo remppamyyjät myös kalsareita kaupittelisivat, veikkaisin että se strategia ei ole paras mahdollinen? Taustatietämysvaatimukset noiden artikkeleiden myyntiin kun ovat kovasti poikkeavat.
Tämä on silkka arvaus, ei tietoa.
Yliarvoit telemarkkinointiyritysten toimintatavat melko reippaasti.
Tuotetuntemuksella ei ole mitään painoarvoa.
Mulle naurettii työhaastattelussa kun kerroin koulutuksen suomasta tuotetuntemuksestani olevan hyötyä.
Luurit päähän ja osmona soittelemaan. Kunhan ei luovuta ja jallittaa mummoja, niin homma on jiirissä.
Tämähän on mitä parhain bisnisidea! Yksi ihmiskunnan suurimpia vitsauksia heti ydinlaskeuman jälkeen ovat parittomat sukat.
Tsemiä!
Komp.
Itse en koko työkesänä tutustunut ainoaankaan myymääni artikkeliin mutta puhumallahan siitäkin selvittiin.
Tsemiä!
Kun en saa edes valita minkälainen puhelin mulla on.
Kyllä meillä saa valita. Kahdesta vaihtoehdosta.
Toinen musta ja toinen valkoinen?
Toinen musta ja toinen valkoinen?
Puhelinmyyjistä tulee mieleeen nämä kauppakeskuksissa päivystävät puhelimien ja liittymien myyjät.
Kun sitten selittää innokkaalle rutkuperseelle (ne ruskeat farkut roikkuu siis puolessa perseessä), että on firman liittymä, niin rupee myymään koko firmalle Tele Finlandia. Ei kait siinä. Kun en saa edes valita minkälainen puhelin mulla on.
Mikä estää sinua hankkimasta yksityispuhelinta työpuhelimen rinnalle.
Hankkimalla yksityispuhelimen työpuhelimesi rinnalle saat vapaasti valita sellaisen puhelimen kuin haluat.