PULKKINEN

  • Viestiketjun aloittaja PP
  • Aloituspäivämäärä

PP

Guest
Tänään se sarja taas palaa ruutuun! Ensin näytetään uusintana vanhat jaksot, sitten uutta putkeen. Ja sitä seuraavia jaksoja työstetään jo! Tänään Nelosella klo 21.00.
Avausjakson nimenä:Asian ytimessä.


Onko täällä niitä, ketkä eivät ole koskaan sarjaa nähneet?

Ja ne ketkä on, kertokaa suosikkihahmot.
Mun lempparit on itse Pulkkinen, sekä neuroottinen Mauri.




------------------
God is a DJ
 

Archie

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
13050
En ole aiemmin nähny, mutta tänään se asia korjaantuu. Odotan innolla...
 

Nanook

Well-known member
Liittynyt
10.9.2000
Viestit
50
Nyt oot kyllä asian ytimessä!
Pulkkinen kicks ass!


------------------
// Nanook
 

mikaela

Well-known member
Liittynyt
1.2.2000
Viestit
373
Sijainti
loimaa
joo siis kyllähän asia nyt on näin että minä en ole katsonut pulkkista aiemmin...mutta nyt voisin alkaa vaikka katsomaan, kun se tulee heti 70's shown jälkeenn...
mutta kyllä ehdottomasti kotimaisista komedioista voiton vie ISÄNMAAN TOIVOT!
 

BAT

Well-known member
Liittynyt
11.12.1999
Viestit
291
Sijainti
Kokkola
Lähes joka hahmolla on hyviä juttuja, mutta ehkä paras on se kaunopuheinen lokakuski. Nimenomaan.

------------------
BAT
 

Archie

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
13050
No niin, Pulkkinen on nähty ensimmäistä kertaa eikä ollut pettymys
Pitää kattoo enski viikolla


------------------
yhug - Willer
 

PP

Guest
...mutta paras "Mauri" on muistaakseni seuraavassa jaksossa, kun se on ollut Mestarit Areenalla-konsertissa, vai oliko se vasta menossa sinne.

"entäs jos ne kysyy onko hyvä meininki, ja mä joudun sytkäri kädessä huojuen huutamaan että joo" tms.

Paras ovi-Pulkkinen on se, kun Pulkkinen oli vääntänyt rieskat Saulin kylpyammeeseen!Eikä antanut Saulin siivota niitä, koska vain hänellä on copyright siihen, paska oli menossa Kiasman aulaan pyörimään koko ens syksyksi tehosekoittimeen.

------------------
God is a DJ
 

Lxa

Well-known member
Liittynyt
24.5.2000
Viestit
103
Sijainti
Lahti
Enpä oo kattonu. Nelonen on turha kanava.
 

Archie

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
13050
Nelonen on turha kanava?

Miten joku kanava voi olla turha tai epäturha? Selittäkää minulle onko Eurosport turha tai tvtv tai Mtv3 tai yle1 tai ...



------------------
yhug - Willer
 

DFV

Well-known member
Liittynyt
21.5.2000
Viestit
69
Sijainti
St Karins, Finland
Pulkkisen ensimmäisten esityskertojen jälkeen Jari Salmea ("Pulkkinen") ei pystynyt vakavalla naamalla katsomaan Metsolat-uusinnoissa... Eri asia sitten on, miksi Metsoloita olisi pitänyt katsella uusintoina ja vielä vakavalla naamalla...
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Originally posted by Lxa:
Enpä oo kattonu. Nelonen on turha kanava.
Ihme heebo! Sieltähän tulee mestareiden liigan futista, aikavarasta, Dawson's creekiä ja ennen kaikken 10 vaille kahdeksan arkiaamuisin Puuha-Pete joka on mun 3 vuotiaan pojan suosikkiohjelma


------------------
-Jones-
Pissiiköhän Kanadan Jaska housuihin myös simulla ajaessaan? - Myllis Villeneuvesta -
 

PP

Guest
"Tätäkö tässä nyt haetaan.Kohta täällä ajetaan kaiuttimista tuutuutupakkirulla, onko Maurin paha olla."

"Jos mä juon kahvia, mä kerron kohta kaskuja kahvihuoneessa. Sitten mä alan polttaa tupakkaa, ja entäs jos mä lähden Köpikseen ja huudan riemurinnoin HAMPPU VAPAAKS!"


"EI, HEI, SE ON NYT PIKAPALAVERIN PAIKKA! Ei olleenkaan kurkotella kauloja tänne päin. Nostetaan vaan nätisti kissa pöydälle. Nyt päästiin jo jonnekin. Herranjumala."
 

Titania

Well-known member
Liittynyt
17.10.1999
Viestit
1042
"Unohda yläpää, muista alapää"

Se on ainut mitä ohjelmasta on jäänyt mieleen jonkun taannoisen helikopteri-kikan lisäksi, joskin tuo oli siinä muinaisessa mainoksessa. Veljeni kyllä katsoo koko ohjelmaa, valitettavasti...
 

Lxa

Well-known member
Liittynyt
24.5.2000
Viestit
103
Sijainti
Lahti
Turha, koska: Aina kun vilkaisen Neloselle ni sieltä tulee joku amerikkalainen "viihdeohjelma" valmiiks naurettuna. HAHAHAHAHAHHAHA.
 

Archie

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
13050
Ota ääni pois, niin voit päättää omat naurusi.

------------------
yhug - Willer
 

PP

Guest
"Kyllä mun nyt pitää lähteä himaan, pitää mennä ruokkimaan faija, se on ollut ketjussa kiinni koko päivän....."


-the original Pulkkinen-





------------------
God is a DJ
 
Ylös