PULKKINEN

• Viestiketjun aloittaja PP
  • Aloituspäivämäärä

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Originally posted by K.Yrjola:
Miten se voi olla mahdollista?
Joo. Sun kantsii varmaan miettiä sitä vähän aikaa ihan omassa rauhassa. Vaikka iltaisin ennen nukkumaan menoa.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
On se kumma juttu, että jos joku kysyy ihan asiallisesti, niin saa vastaukseksi, että sitä kantsis miettiä. Tämä, jos mikä on mielestäni, muotisanaa siteeratakseni, välinpitämätöntä

PP

Guest
Seuraavan jakson nimi on Kiasma.

-se jakso onkin ovi-Pulkkisten kuningas.

PP

Guest
Monet Pulkkisen hahmoista saavat aikaan reaktion tyyliin "minähän tunnen tuon tyypin". Yleisimmin sen on saanut aikaan äänittäjä Esko, jolle on luultu jatkuvasti olevan tosielämän esikuvia, joilla ei oikeasti ole mitään tekemistä hahmon kanssa. Pulkkisen ääniryhmä kuulemma rakastaa hahmoa, kaikesta huolimatta.

Jari Salmi: Äänittäjäthän ovat vähän sellaisia, että niillä ei ole koskaan fokus itsessä vaan niissä äänissä. Ne kuuntelevat koko ajan, ja kaikki äänet ovat tavallaan häiriötä. Ja kaiken pahan alku ja juuri on se, mitä pitää äänittää!

Antti Virmavirta: Äänittäjillä on ihan oma tapansa kommunikoida ihmisten kanssa. Ne ikään kuin elävät sen kuulokuvan kautta.

JS: Joskus kuvauksissa äänittäjä voi olla niin keskittynyt työhönsä, että se tulee ihan fakkina korjailemaan mikkejä, eikä tavallaan edes huomaa sitä ihmistä siinä.

AV: Ja kun joku menee pieleen, tulee häiriötä, niin heti tulee se "no vittu".

(whittu)

------------------
Stripped to the bone, I did no wrong. Truth is my name, give yourself away...F for fake...

m.a.m

Well-known member
Sijainti
Munkkivuori
Eilisessä Kylmä Rinki-sarjassa sanottiin TiiviTaavin olevan homppeli. Pitteekä paekkaansa, Silkku?

tiivitaavi

Well-known member
piiri pieni pyörii mammi siinä hyörii so so so

siis mistä sä yllätit itses..?

Silkku

Kärryilijä
Sijainti
Suljettu osasto
tt: Ylitin itseni tentissä... not bad... Enää 2 tai 3 tenttiä... riippuen lauantain tentin tuloksesta...

tiivitaavi

Well-known member
mä en pahemmin yllättele itseeni noissa tenteissä...

mä lähen syömään, hmmm mihinkähän menis..

Silkku

Kärryilijä
Sijainti
Suljettu osasto
Mä yllätän aina välillä... Ajattelin, et meni sillä lukemisella kuten pitikin (400 sivua 1500 sivusta)... eli surkeasti... mut näköjään ei tartte mennäkään parantelemaan...

Kurkku tosi kipee... ihan kuin hiekkapaperi -käsittelyn jäljiltä...

tiivitaavi

Well-known member
just..sä oot niitä arvosanojen korottelijoita vai..

ei tässä paljoo ehdikään syömään...ellen sit käy äkkii raflassa...mitä on tarjolla, tietääkö kukaan

Silkku

Kärryilijä
Sijainti
Suljettu osasto
Originally posted by tiivitaavi:
just..sä oot niitä arvosanojen korottelijoita vai..
Mä oon niitä ihmisiä, joita ei pänttääminen pahemmin kiinnosta... Joskus käyn tentissä vain kääntymässä, jos on ollu tavallista pahempi lorvikatari... Korotan arvosanoja, jos on tarvetta... yleensä ei oo...

Silkku

Kärryilijä
Sijainti
Suljettu osasto
En ny sentään... Mä ajattelin, et linkki avautuu käyttämääni selaimeen... mut se perkele avasikin toisen selaimen... ja siinä ei paljon 'back valmius' auttannu...

tiivitaavi

Well-known member
rajottakaa vähän noita linkkejä..tiedä kuka näkee vielä, ja mitä ajattelee