Pullaa

Ace17

Acenteella
Tilanne: Menet tuttavasi luo vierailulle. Kohta hän kysyy, haluaisitko jotain juotavaa. Olkoon se nyt vaikka iso lasi kylmää maitoa tai mitä nyt mielesi tekeekin. Tuttavasi kaataa sinulle ison lasin kylmää maitoa (tai jotain muuta toiveittesi mukaista juomaa) ja laittaa tarjolle pullaa. Juotuasi maidon ja syötyäsi pullan hyvällä mielihalulla, tuttavasi kertoo, että pulla oli dyykattua.

Kysymys: Millaisia ajatuksia tämä sinussa herättää?

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Tilanne: Menet tuttavasi luo vierailulle. Kohta hän kysyy, haluaisitko jotain juotavaa. Olkoon se nyt vaikka iso lasi kylmää maitoa tai mitä nyt mielesi tekeekin. Tuttavasi kaataa sinulle ison lasin kylmää maitoa (tai jotain muuta toiveittesi mukaista juomaa) ja laittaa tarjolle pullaa. Juotuasi maidon ja syötyäsi pullan, tuttavasi kertoo, että pulla oli dyykattua.

Sitä vaan, että sun nikkis pitäisi olla Kakkosmies! :mad_old:

Tai no sanoisin, että syökööt itse jatkossa pullansa.

Jjusban

Newbie
Sijainti
(
Kerran löin kaveriani veitsellä rintaan, kun kävi vastaava tilanne. Se on jotenkin sanoinkuvaamaton iljetyksen ja vihan sekoitus mikä siinä tulee. Kävi sinänsä tuurikin, ettei se kaveri kuollut, mutta eipähän toiste enää vastaavaa tee.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Riippuu oliko pulla hyvää vai ei. Jos oli hyvää, niin MIKÄS SIINÄ.

Mutta tuota, ensisijaisesti dyykkaista soisi suorittavan toki vain omiin tarpeisiinsa ei muille tarjottavaksi.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Kerran löin kaveriani veitsellä rintaan, kun kävi vastaava tilanne. Se on jotenkin sanoinkuvaamaton iljetyksen ja vihan sekoitus mikä siinä tulee. Kävi sinänsä tuurikin, ettei se kaveri kuollut, mutta eipähän toiste enää vastaavaa tee.
:D

markoj

Custom User
Kommentoisin luultavasti pullan tuoreusastetta. Mulla muuten on dyykattua kamaa jonkin verran. Ei kuitenkaan safkaa, mutta esim. iso kassi ja yks lamppu. Jotain muutakin on, mikä ei nyt tule mieleen. Eiku juu, yks imuri kans. Itsehän en dyykkaa, mutta yks kaveri dyykkailee ja sitte myy mulle kaikkee shittiä.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Kommentoisin luultavasti pullan tuoreusastetta. Mulla muuten on dyykattua kamaa jonkin verran. Ei kuitenkaan safkaa, mutta esim. iso kassi ja yks lamppu. Jotain muutakin on, mikä ei nyt tule mieleen. Eiku juu, yks imuri kans. Itsehän en dyykkaa, mutta yks kaveri dyykkailee ja sitte myy mulle kaikkee shittiä.
Just tollaista se on....jos ei ole kokkari...kokkarit ei dyykkaa, kokkarit ostaa....

jjv

Arschloch
Ainahan sitä tyytyväinen täytyy olla, kun pullia saa. Ja vielä tuttavalta.

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Tilanne: Menet tuttavasi luo vierailulle. Kohta hän kysyy, haluaisitko jotain juotavaa. Olkoon se nyt vaikka iso lasi kylmää maitoa tai mitä nyt mielesi tekeekin. Tuttavasi kaataa sinulle ison lasin kylmää maitoa (tai jotain muuta toiveittesi mukaista juomaa) ja laittaa tarjolle pullaa. Juotuasi maidon ja syötyäsi pullan hyvällä mielihalulla, tuttavasi kertoo, että pulla oli dyykattua.

Pillahtaisin itkuun.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Tarjosin kerran Jjusbanille dyykattua nisua. Keklu on vieläkin muistona tuossa rintalastojen välissä. Vähän haittaa tota mun rytminen kilpavoimistelu-harrastusta muttei pahasti. Hassu muisto oli se.

Viimeksi muokattu:

markoj

Custom User
Nytpäs muistinkin, että olen mä jonku verran dyykannu puutavaraa raksatyömaan lavoilta. Luvan kera. Eräs tuttu mies rakensi ulkorakennuksensa (n.60-70m3) ehkä 90-prosenttisesti dyykatusta puutavarasta. Tai no ei oikeastaan dyykatusta, mutta talotehtaan jätepuutavarasta, josta ne laskutti muistaakseni 5€ peräkärryltä. Runko- ja kattotoolivärkkejä joutu jonku verran ostaan. Ulkovuori tuli ponttilaudasta ja sillee lyhkäsistä pätkistä asetellen. Osa pystyyn ja osa 45 asteen kulmaan.

Knoukka

Well-known member
Mulla vähän sama. Kyläilin vuosia sitten frendille, joka sitten kesken kaiken kertoi että on dyykannyt lampun, jonka valossa syötiin pullaa. Löin heti kaveria kirveellä päähän ja sulloin pakastimeen. Sen jälkeen oon istunut pimeässä. Toista kertaa mua ei enää huijata.

Knoukka

Well-known member
Niin ja kerran oli kaverin, jonka kaveri oli dyykanny pullaa. Ei ole enää.