Putin vai Medvedev?

Kumpaa äänestäisit, kun ainoana sallittuna kriteerinä ois kannattajatytöt?

• Putin

Äänet: 15 55,6%
  • Medvedev

Äänet: 12 44,4%

• Äänestäjiä yhteensä
    27
  • Äänestys suljettu. .

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
JOtenkin näytti siltä, että Putin olis nyt kyllä edellä tuossa.

oldez

Well-known member
Medvedevin tytöillä on olutta.

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Kyllä mie äänestäisin KHL:stä tuttua Medvedeviä.

Örfil

Guest
Med Ved on vaarattomampi Suomelle.

Tämä on tärkeä pointti.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Ryssiä molemmat! RAUTAA RAJALLE JA ÄKKIÄ! NE JYRÄÄ MEITIN!

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
On muuten perin hankala kuvitella tilanne, että pollattaisiin onko Niinistö vai Halonen parsempi presidenttiehdokas strippariryhmiensä perusteella.

oldez

Well-known member
On muuten perin hankala kuvitella tilanne, että pollattaisiin onko Niinistö vai Halonen parsempi presidenttiehdokas strippariryhmiensä perusteella.
Miten olis Niinistö ja Haavisto? :p

markoj

Custom User
Halosen tsiiliiderit ois tietty Setasta jotain 60-luvun lesboaktivisteja ja Niinistön kokoomusnuorista (eiks niillä ollu joku kalenteri?).

Örfil

Guest
Halosen naiset on olleet kyllä aika rumia. Tai ei ainakaan mun makuun. Sehän on ollut (saako tätä sanoa ilman leimautumista vihapuheiseksi) L-suhteessa erääseen televiissiossa taajaan näkyvään toimittajaneitoon.

Äänestin itse Halosta viimeksi. Eräistä lausunnoistaan olen erittäin hyvillä mielin eli on täyttänyt mun odotukset pressana.

Pelkään että kokoomustaustainen pressa on liikaa kieli ruskeana tiettyyn suuntaan. Tarkoitan suuntaa josta aurinko nousee. Tässä kun on monta poliittiista aspektia takana ja kokoomuslaisilla se voi mennä vähän yli. Vaikka pressa jäsenkirjan irtisanoo, niin on se siellä taustalla.

markoj

Custom User
Halosen naiset on olleet kyllä aika rumia. Tai ei ainakaan mun makuun. Sehän on ollut (saako tätä sanoa ilman leimautumista vihapuheiseksi) L-suhteessa erääseen televiissiossa taajaan näkyvään toimittajaneitoon.
Eihän tuo ole vihapuhetta vaan paskapuhetta.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Putinin tytöistä tuli jostain syystä enämpi narkkarihuora-vibat, joten vastasin Medusalem.

Jjusban

Newbie
Sijainti
(
Jos nuo Putin-tytöt vahaavat pesun lisäksi, niin valinta on selvä. Tuo Medvedev-tyttöjen olut näyttää kovin epämääräiseltä. Itse en nestettä juo epämääräisestä muoviastiasta, jossa on kyriilisiä kirjaimia.