Putous, 6. tuotantokausi

• Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä

pendellstock

Well-known member
Ok.

Trailerissa nyt sentään nuo pari itseironista kohtaa hymyilyttävät. Tästä voi tulla hyvä tai huono.
Traileri ei paljon pelasta kun se 98% ajasta on sitten kuraa (siksi se on traileri kun siihen on laitettu kaikki "parhaat"). Eikö toi lähetyskin vielä kestä tunteja:yuck:

Tää on ihan karseeta kamaa, hei come on!

Zervuska Haidis

Well-known member
Sijainti
Sivulla viisi
Ei se nyt ihan sysipaska voi olla jos siellä on Kari Ketonen, eihän? Hyvä että on etukäteen vähän tuntemattomampiakin naamoja mukana, ei mene ihan vanhoilla jekuilla kikkailuksi. Odotan ihan jännäkakka housussa mitä tuleman pitää.

Onhan Putous ihan täyttä kuraa, mutta ei se nyt sentään huonompia ole kun Uuno armeijassa.
Zervuska haidis!

pendellstock

Well-known member
Ei se nyt ihan sysipaska voi olla jos siellä on Kari Ketonen, eihän? Hyvä että on etukäteen vähän tuntemattomampiakin naamoja mukana, ei mene ihan vanhoilla jekuilla kikkailuksi. Odotan ihan jännäkakka housussa mitä tuleman pitää.

Zervuska haidis!
Onko Ketonen siellä? No se on ainoa syy, miksi jotkut tsoukit voivat toimia. Ketonen & Myllyrinne on harvoja 2000-luvun hyviä sketsiohjelmia.

Nää muut olikin sitten täysiä nobodyjä. Ulos vaan.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Ketä nämäkin uudet ”aku hirvimiehet” oikein on, täysiä nobododyjä jokainen. Puuttuu täysin oikeasti taitavat näyttelijät
Tarkoittaako se, että näyttelijä on tuntematon, sitä että hän on sysipaska? Aku "Hirvimies" tuli myös Putoukseen lähes täydestä tuntemattomuudesta, samoin Jussi Vatanen ja Riku Nieminen.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Onko Ketonen siellä? No se on ainoa syy, miksi jotkut tsoukit voivat toimia. Ketonen & Myllyrinne on harvoja 2000-luvun hyviä sketsiohjelmia.

Nää muut olikin sitten täysiä nobodyjä. Ulos vaan.
Lähetä maikkarille kehitysvinkki esimerkiksi sähköpostilla. Luulen että arvostavat tällaisia out-of-the-box -vinkkejä faneilta. Aina kannattaa koittaa auttaa, jos vaan voi.

pendellstock

Well-known member
Tarkoittaako se, että näyttelijä on tuntematon, sitä että hän on sysipaska? Aku "Hirvimies" tuli myös Putoukseen lähes täydestä tuntemattomuudesta, samoin Jussi Vatanen ja Riku Nieminen.
Hirvimies ja Nieminen onkin näyttelijöinä heikkoja. Ei se, että sä piipität munapuku päällä vuoden verran joka rahastus-kabbanaalissa tee susta vielä hyvää näyttelijää. Sama pätee Hirviniemeen: kyllähän ne alatyyliset sutjautukset mummo-asussa alkoi menemään rutiinilla, mutta kun pitäisi oikeasti näytellä, niin ei ainakaan itseäni ole vakuuttanut. Päinvastoin.

Ei mikään varsinainen Al Pacino siis.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Olen nähnyt Riku Niemisen Jekyll & Hyde näytelmässä teatterissa. Kyl musta ainakin tuntui että se osasi näytellä aikas hyvin.

Tiedä sitten. Ehkä pendell tietää paremmin. Ootko käyny kattoo teatterissa näytelmiä, jossa Riku on mukana? Tai TV:ssä? Tai leffateatterissa? Tiedätkö hänestä jotain muuta kuin Munamiehen?

Jos vastaus näihin kaikkiin on: "Joo", niin EIKAI SIINÄ SITTEN MITÄÄN, SAATANA!

PeeVee79

Paksu ja pehmeä.
Sijainti
J:vi
Mikäs suomihuumori sitten on hauskaa ja naurattavaa?
Mun mielestä Suomessa ei ole osattu tehdä huumoria sitten Isänmaan toivojen.
Sitä ennen kylläkin.
Jos vertaa vaikka tuohon Whose lineen, tai toiseen suosikkiini BBC Entertainmentilta Suomessa näkyvään QI:hin, niin pahasti upoksissa on kotimainen komedia tällä hetkellä.

Lunssila

Well-known member
Mä oon antanut tälle kaksi mahdollisuutta, enää ei tipu. Kun ei edes hymyilyttänyt, niin saavat putoilla ilman mua.
Vedetään hatusta näyttää olevan tasan yhtä vaivaannuttavaa katseltavaa, kuin Putouskin.
Tuotahan on jenkeissä ja Briteissä tehty huomattavan suuremmalla menestyksellä nimellä Whose line is it anyway?.
Putoustakin on tehty pari jaksoa jenkeissä vähän paremmalla menestyksellä.

Hei daa!

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Parempi kun tuomitaan etukäteen näkemättä paskaksi niin päästään keskittymään tärkempiin asioihin kuten vaikkapa siihen, että mihin mielisairaalaan toimitamme Jjusbanin ja Howdyn.

Lunssila

Well-known member
Mun mielestä Suomessa ei ole osattu tehdä huumoria sitten Isänmaan toivojen.
Sitä ennen kylläkin.
Jos vertaa vaikka tuohon Whose lineen, tai toiseen suosikkiini BBC Entertainmentilta Suomessa näkyvään QI:hin, niin pahasti upoksissa on kotimainen komedia tällä hetkellä.
Jos näitä vertaa putoukseen, niin samaa väsynyttä vanhojen vitsien toistamista nuo ovat.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Britithän ei ole huumoria osanneet tehdä sitten Benny Hillin :frank:

P1 Rai

West Coast
Sijainti
Siellä
Uuno Armeijassa on täyttä timanttia alusta loppuun. Jopa tennispeli hakee vertaistaan kun Uuno hakkaa stondista pois opettaessaan upseerin tyttärelle pallon peluuta.

Ei tuon tason viihdettä osata enää tehdä, eikä varsinkaan näytellä.
Komp.