mustakaari
"Se on juurikin näin"
Tossa noi molemmat rinnakkain, niin tajuu kokoeron. Ja jos nyt tosta uudesta haluis jotain moittia, niin kake on aika rimpula. Vanha oli siinä parempi.
Antaako ne tollasen uuden poksin mulle ilmatteeks?PP, meenny vaihtaan toi ruma sinivalkee elisaviihdepoksi. On ihan paskaki. Niinku tämmösee. Piäni ja siävä.
Onko sulla toi sinivalkoinen poksi ollu antennin jatkeena jos noin pirusti temppuaa?Toi sinivalkee poksi on täys paska ja siitä ei voi olla eri mieltä. Tietty jos poksin jumiutuminen (yleensä kesken leffan tai formulalähetyksen) ja yleinen hidastelu on haluttuja ominaisuuksia tai se että poksin stabiilisuus riippuu antennisignaalin laadusta...niin sitten se on aivan erinomainen, suorastaan valioyksilö ja insinööritaidonnäyte Mutta mä silti kyysenalaistan tän sinivalkeen värin ja kyllä se ruskee olis tälle osuvampi väritys.
Muuten ElisaViihde on hyvä ja ilman tuota uutta NetGemin N7700 poksia en olis itekään jatkoa sille tehny. Siinä perustelut.
Onneksi toi ei vaikuta mun elämään, koska meillä boksista näkyy TV-lähetyksiä!Elisan Sinivalkoboksi temppuili saapuessaan aika holtittomasti, mutta on jostain syystä parantanut tässä kesken juoksun. IP-lähetykset voipi freezata toisinaan.