Captain Howdy
Well-known member
Nääniöinti?
Nuitahan saa esim. ravintola Farangista.Vaimo vaati 4 vuotiaaseen keittiöön rempan esteettisistä syistä.
Aion sen ensi viikolla toteuttaa.
Sisältö on pääpiirteittäin seuraava:
- Metallinen tiskipöytäosuus huitsin nevadaan (väärä materaali oli toinen pääasiallinen alkusysäys uudistustarpeelle)
- Työtasojen vaihto (väärä väri suurin alkusykäys remonttitarpeelle)
- Vanha uuni-liesi huitsin nevadaan.
- Tasoon upotettava uusi komposiittiallas
- Uusi yksiotehana ulosvedettävällä juoksuputkella
- Uusi, kalusteeseen sijoitettava uuni erinäisillä herkuilla
- Uusi panoraama-liesitaso, induktioperiaatteella toimiva.
Rempan ensimmäinen osa, uusi tiskikone, on jo aiemmin toteutettu.
Kahteen kertaan http://www.f1-forum.fi/vb/showthread.php?t=41368&page=20&p=2498848&highlight=Bosch#post2498848
Ja Siemensiltä.Nuitahan saa esim. ravintola Farangista.
Meinaatko tällä Pöhelö on kova hakkaamaan tattia?Oiskohan kivaa olla PuPön kaltainen osaava ja näppärä kädentaitomies? Ei varmaan.
Meinaatko tällä Pöhelö on kova hakkaamaan tattia?
Ei ole kokemusta, enkä voi kenellekään suositella!Oiskohan kivaa olla PuPön kaltainen osaava ja näppärä kädentaitomies? Ei varmaan.
Voin suositella.Meinaatko tällä Pöhelö on kova hakkaamaan tattia?
Niin munkin. Hänen kuva silmissäni vaihdoin eilen olohuoneen lampun.PuPö on mun peteilyesikuva
Se on mun duuniesikuva. Eilenkin päätin paljonko nostan palkkaani Sipileissonille vastalauseeksi.PuPö on mun peteilyesikuva
Ja sä olet mun visailuesikuva. Jos google lakkaa joskus toimimasta, meillä on onneksi AlbertNiin munkin. Hänen kuva silmissäni vaihdoin eilen olohuoneen lampun.
Värähtikö volttimittari? Edes vähän?Niin munkin. Hänen kuva silmissäni vaihdoin eilen olohuoneen lampun.
Tarkoititko Oskua?Ainakin letkuni nytkähteli.