Sen lähes kaksi metriä korkean uksen salpauslaitteen nimi on pitkäsulkija.Parvekkeen oven kahva tuntui jäykältä, joten laitoin Carlaken voitelevaa lukkosulaa niihin mitä ne nyt onkaan nimeltään ne semmoiset liukuvat salvat joita parvekkeeni ovessakin on kolme kappaletta, alhaalla, ylhäällä ja keskellä. Olkoon vaikkapa liukusalpoja. Jooko vaikka.
No kuiteskin, nyt ei enää vaivaa jäykkyys.
Myönnän itselleni 100% Completed PuuhaPeteily Task -palkinnon. Plimps. Nnoin.
Mainiota! Kiitos tiedosta.Sen lähes kaksi metriä korkean uksen salpauslaitteen nimi on pitkäsulkija.
Sitä olisi hyvä rasvailla vaikka vuosittain, rasvan puutteen vuoksi kuluessaan se lopulta rikkoutuu. Räks.
Myös pitkäsalvasta puhutaan.Mainiota! Kiitos tiedosta.
Kun viikon viisastuu, niin värssystä västäräkki, kuten Olga tapaa sanoa.
Jos et jo ole ostanut, voin vinkata paikan mistä sain sälärit halvemmalla asennettuna kuin ne olisivat itse ostettuna maksaneet.Pitää itse asennella sälekaihtimet kun olisi tullut niin perkeleen kalliiksi asennettuna. Itse saan materiaalit ja tarvikkeet alta 300e. Asennettuna olisi maksanut 900e. Tuolla hinnalla yhden kaihtimen asennukseen olisi laskennallisesti mennyt noin tunti.
Tilasin jo muttaa vinkkaa siltiJos et jo ole ostanut, voin vinkata paikan mistä sain sälärit halvemmalla asennettuna kuin ne olisivat itse ostettuna maksaneet.
Viimeistä kertaa kerrostalossa asuessani, oli naapurirapun yhden asunnon ikkunat peitetty jätesäkeillä :thumbup:Kannattaa laittaa pahvia ikkunoihin, kuten Albertin "asunnossakin" on. Halpaa, ekologista ja kätevää!
En ole törmännyt. Onko mistään kotoisin?CRC Pils.
Se virallinen asennusolut.
Ihan normiolut. Lienee joku markkinointietiketti liimattu tavan olutpullon päälle. Luulisin.En ole törmännyt. Onko mistään kotoisin?