:ahem::ahem::ahem:Ja trampoliineja, vesiliukumäkiä ynnä vuoristoratojen runkoja! :frank:
Olet sa aika äijä!Kun muutin, laitoin kaikki lamput itse kattoon ja asensin pesukoneen kiinni! Jei! Ei se tytöt niin vaikeaa ole! :ahem:
Olen nopea oppimaan, noi aiemmin mainitsemani jutskat niin ne opin vain päättelemällä. Sain koulussa hyviä numeroita mm. Matematiikka, kemia, fysiikka, kaverini eivät usko koska en näytä hikeltä joten näytin todistuksiani. Älykkyystesteissä olin keskivertoa huomattavasti älykkäämpi, se kai sitten selittää ettei mikään tunnu ylitsepääsemättömältä. Olen utelias, joten kokeilen...Olet sa aika äijä!
:thumbup:Olen nopea oppimaan, noi aiemmin mainitsemani jutskat niin ne opin vain päättelemällä. Sain koulussa hyviä numeroita mm. Matematiikka, kemia, fysiikka, kaverini eivät usko koska en näytä hikeltä joten näytin todistuksiani. Älykkyystesteissä olin keskivertoa huomattavasti älykkäämpi, se kai sitten selittää ettei mikään tunnu ylitsepääsemättömältä. Olen utelias, joten kokeilen...
No mutta hei!http://www.f1-forum.fi/vb/attachment.php?attachmentid=12281&d=1275687921
Tarkkaa työtä. PP:llä on alusta tasassa, kulmaraudat sekä mittaus millilleen. Huonekalua kun ei tässä tehdä, niin tämä tarkkuus on todella hyvää. Ihan ilo katsella.
Olet keskivertoa älykkäämpi eikä mikään tunnu ylitsepääsemättömältä?Näin on. Mulla ei ole tapana tehdä virheitä.
Nimenomaan. Viisas, komea, ahkera, huumorintajuinen, kohtelias, taitava ja voimakas.Olet keskivertoa älykkäämpi eikä mikään tunnu ylitsepääsemättömältä?
:thumbfh:Olet keskivertoa älykkäämpi eikä mikään tunnu ylitsepääsemättömältä?
Ooh!Unohdinko mainita charmantti, voittamaton ja hurmaava?
Nimenomaan. Viisas, komea, ahkera, huumorintajuinen, kohtelias, taitava ja voimakas.
Tohon pakettiin kun lisätään vielä Lantikka, niin ei mikään ihme että naisia on ovella jonoks asti.Unohdinko mainita charmantti, voittamaton ja hurmaava?
:thumbfh:Tohon pakettiin kun lisätään vielä Lantikka, niin ei mikään ihme että naisia on ovella jonoks asti.
No jokaisen paketin sanan eteen kannattaisi liittää sana Puoli.Tohon pakettiin kun lisätään vielä Lantikka, niin ei mikään ihme että naisia on ovella jonoks asti.
Nimenomaan! Lantikka ja LG-suoraveto pyykinpesukone!Tohon pakettiin kun lisätään vielä Lantikka, niin ei mikään ihme että naisia on ovella jonoks asti.
:nope: Lapinlisää ei ole kuin puolet, totta kuitenkin on sun suolet!PuoliPötky liioittelee nyt vähän...varsinkin kun on naisia toikissa. Faija ja muut....
Kerros nyt vielä miksi sulla olikaan toi avatar.:nope: Lapinlisää ei ole kuin puolet, totta kuitenkin on sun suolet!
Eikö olekin mielenkiintoista, se on kaikki pantuna tän muistikirjan sissään, ei vertaa liene missään.