PuuhaPete ketju (nikkarointia, viilausta ja höyläystä yms. äijä-sälää)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PuoliPöhkö
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei juma. Sällit on nyt ihan vakavissaan mun juttujeni kaiteella. :D
Luulin, notta heti toisesta kommentista kävi ilmi, että nyt mennään tarkoituksella yli ja näkyvästi. Mutta ei!
Alusta* alkaen itseironiaa juu nou.
Olisin kuvitellu, että näkyy läpi kuin pestystä ikkunaklasista, ei sitten kumminkaan näkyny. :D

*) "mulla ei ole tapana tehdä virheitä"

Ja sitten tuo naisten kodinkoneistaminenkin.
Ei menny siitäkään jakeluun. Hähhhäää! Onnetontaah!
Jätkä on pillun puutteessa! :D
Ei näkynyt ollenkaan, ei. ;) Et ollut kuivanut sitä klasia.

ps. Faijan kommentistahan se alkoi...

ps. Sä oot asentanut ne väärinpäin...
Ei ole kuin joka toinen väärinpäin. Vai silleen "anturat" ylöspäin olis pitänyt laittaa?

:idea: Eiku nythän mä hokasin. Sää ootki varmaan joku lihava kateellinen heppu jolla ei ole varaa omiin laattoihin ja tuut sitte tänne uhoomaan kun on saastaista verta suonissa. :jaska: :D :dunno: :cool:

Ei ole kuin joka toinen väärinpäin. Vai silleen "anturat" ylöspäin olis pitänyt laittaa?

:idea: Eiku nythän mä hokasin. Sää ootki varmaan joku lihava kateellinen heppu jolla ei ole varaa omiin laattoihin ja tuut sitte tänne uhoomaan kun on saastaista verta suonissa. :jaska: :D :dunno: :cool:
*PIIIING, POOOOONGGGG...KILAHTI KULKUSET YHTEEN*

Taidat olla siivooja! :mad_old: Mutta mä pysyn kannassani!

Kämppääni ei tule jostakin syystä vettä joten nikkaroin, viilasin ja höyläsin tämän viestin valittaakseni asiasta teille.

Jos tuo näsäviisastelu ei nyt heti lopu niin sitten se varmaan jatkuu ainakin jonkin aikaa. Enkä tarkoita Jonkkia tossa nyt hei kuulkaas.

Mitenkäs on, onko kaakelin poraamiseen ihan omat teränsä, vai millä saisi reiän suihkun seinään? Koitin löytää kaupasta sinne päin viittaavaa, mutta oli vain kivi-, metalli- ja puuteriä.