PuuhaPete ketju (nikkarointia, viilausta ja höyläystä yms. äijä-sälää)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PuoliPöhkö
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Humanus tarvitsee magisterin, joka opastaa humanusta fabuloissa. Discipuluksen tehtävä on katsoa sivusta magisterin opusta.

Humanus tarvitsee magisterin, joka opastaa humanusta fabuloissa. Discipuluksen tehtävä on katsoa sivusta magisterin opusta.
Meitsipä onkin semmonen humanus, että osasin ihan itse ilman opastusta mennä discipuluksena sivusta katsomaan magisterin opusta:
katsosivustamagisterinopusta_zps63d0020a.jpg

Täällä jokin aika sitten raportoin tuosta tämänvuotisesta hyvin jännästä luurumpalista.

Vuoden hauskin otos, vieläkin :D

Kuinkahan moni turisti sieltä on lähtenyt naama virneessä kun on sattunut samalle hollille kuin kuvassa.

Löin aika huolella vasaralla vasempaan etusormeen. Aikoihin ei ole moista sattunut. Kippee.

Liki pari kuukautta nakuttelin ja maalailin näitä kasaan, eilen sain kaidepuut paikalleen. Oli maailman hitain projekti.

Eli nuo kolme "aitaa" terdelle. Malli kopioitu liki suoraan erään lähitalon piha-aidasta.

Molemmille sivuille pitäis vielä tän vuoden puolella tehdä pätkät samanlaista.

Näytä liitetiedosto 20188

Olen pieksänyt orapihlaja-aitaa turvakengät jalassa nyt viikon verran. Nyt alkaa yksi pääty olla kunnossa.

Laita ammattimies asialle ja mene itse perässä. Tänään korjailtiin faijan kanssa lattian tasotuksia. No tuli ainakin opittua että mitkä hommat kannattaa suosiolla tehdä itse.

Sillai alkaa loppusuora häämöttää että pitäisi alkaa maalaaman kattoja ja seiniä. Kylppäri ja vessa on laatotettu ja ens viikolla pitäisi saada parkettia lattiaan ja keittiötä.

Ammattimies tekee hyväksyttävää laatua, ei yli eikä ali.

Ammattimies tekee hyväksyttävää laatua, ei yli eikä ali.

Pitää paikkaansa. Lisäksi pitäisi nähdä aina pelkästään lopputulos eikä välivaiheita. Ammattimiehen ja amatöörin ero on siinä että ammattimies osaa piilottaa virheensä.