No niin mä muistelinkin...Tais tulla kun oli yläasteella tms. Koska silloinhan kypärää ei siis tod. voinu käyttää..!JasonD sanoi:Kyl suomessa on jo kypäräpakko. Tosin sen käyttämättömyydestä ei rangaista.
Foliokypärä käy, jos ämpäriä ei ole käden ulottuvilla.Knoukkari sanoi:F1-forumin vapaata keskustelua lukiessa pitäis olla kypäräpakko- mallia ämpäri tietty.
Eli sun mielestä ei voi tapahua mitään vakavaa, kun ei kuntoile fillarilla?VJR sanoi:Ihan typerää ois, jos siitä alettais rankaisemaan. Rullaluistellessa käytän kypärää, pyöräillessä en ikinä. Toisaalta en käytännössä koskaan pyöräile kuntoilumielessä.
Jos tosta alettais sakottaan, niin alkaisin kulkeen viimeisetki pyörämatkani autolla.
No joo ois pitäny kirjoittaa vähä enämpi. Siis jos kuntoilumielessä polkisin, niin se ois luonnollisempaa ottaa kypärä mukaan. Eikä tarttis miettiä, että missä sitä säilyttää kauppareissun aikana, jne..JasonD sanoi:Eli sun mielestä ei voi tapahua mitään vakavaa, kun ei kuntoile fillarilla?
Mulla on pään sisäinen kypärä. Tosin kolme kertaa oon saanut aivotärähdyksen että tiedä sitten tuon kypärän laadusta. Eka täräys tuli ihan kersana jonkun isän tutun sukulaisen tms. häissä (parketti oli kovempi kuin mun kaali), toinen tuli jokunen vuosi myöhemmin kun Miniponi meni hiukan omia ajolinjojaan alamäessä (asvaltti oli kovempi kuin mun kaali) ja kolmas mälli jotain vähän päälle kymmenen vuotiaana kun raesateessa ajoin polkupyörällä pysäköityä autoa päin (auton pellit ja asvaltti olivat kovempia kuin mun kaali). Hmm, pitäisiköhän sittenkin hankkia semmoinen kypärä, toisaalta tälleen vanhempana osaa jo olla varovaisempi kun niistä jäljellä olevista vähistä vuosista pitää huolehtia mitä suurimmassa määrin.Miguel sanoi:Ne jotka eivät älyä käyttää kypärää, eivät ilmeisesti tarvitse päähänsä suojelua.
No hyppäskö?JPP sanoi:Noissa ekan aivotäräyksen generoineissa häissä muuten kysyin kirkossa kovalla äänellä: "Hyppääks toi setä tuolta alas?" kun pappi nousi ylös saarnatuoliin höpöttelemään.
Pitäisi kehittää turvatyynyhaalarit. Tietyn kaatumiskulmanopeuden saavuttamisen jälkeen kävelijä muuttuisi kovan poksahduksen säestyksellä Michelin-ukoksi.VJR sanoi:Niin ja kävellessäkin voi tapahtua vahinkoja. Ja usein tapahtuukin. Vieläpä erittäin vakavia. Kypärä suojais niissäkin tilanteissa toisinaan...
Ei hypännyt. Äiti puolestaan hyssytteli ja sanoi: "Oles nyt hiljaa kun kohta alkaa soitto.", mihin minä edelleen kovalla äänellä kysymään: "Tanssitaaks täällä?". Ei vissiin tanssittu.burb sanoi:No hyppäskö?