Pyryfoin mikrossa?Missähän mun kynsileikkurit on?
Veikkaisin ihan samaa.Odotas huomiseen/ylihuomiseen niin roppa/psyyke on taas ladattu uuteen settiin evästettynä erittäin vahvalla lupauksella "ens kerralla otetaan vaan viksusti"
No mä voin voittaa. Taas.Ei me voida veikata samaa, koska jomman kumman tarttee voittaa
Lopputuloksena break to freedom alasti kaverin kämpältä himaan, mukana vain avaimet. :thumbup:Odotas huomiseen/ylihuomiseen niin roppa/psyyke on taas ladattu uuteen settiin evästettynä erittäin vahvalla lupauksella "ens kerralla otetaan vaan viksusti"
Ei mulla oo kavereita. Paitsi Alppu. Eikä sillä oo kämppää.Lopputuloksena break to freedom alasti kaverin kämpältä himaan, mukana vain avaimet. :thumbup:
Tartkotatko sä nyt sitä karttinkia?Kaveri ja kaveri, luonnehtisin paremmin että teillä molemmilla on sama ongelma.
Tai sitä voisi kutsua myös elämänkatsomukseksi.
Et se on niinku sellainen lupi teillä perustettuna.
Tossa oiskin puuhaa, kun Taloussanomat ilmestyy ainoastaan netissä.Ja asusteiden toppaaminen yöksi Taloussanomilla pörssikeinottelusta :thumbup:
Pyryfillä on tulostin.Tossa oiskin puuhaa, kun Taloussanomat ilmestyy ainoastaan netissä.