Pyykinpesukone hajosi...

• Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä

oldez

Well-known member
Tuli muuten sit hankittua Miele, maksohan se mutta on kyllä ollu hyvä ja hiljanen.
Suoraveto?

Meillä on suoraveto-LG ja jonkun naapurin pesukone kuuluu meille kovempana kuin oma, vaikka meillä on 1400 linko. Eniten pitää ääntä kun ottaa ja poistaa vetää.

Jr-

Maximum Attack
Sijainti
Saviseutu
Suoraveto?

Meillä on suoraveto-LG ja jonkun naapurin pesukone kuuluu meille kovempana kuin oma, vaikka meillä on 1400 linko. Eniten pitää ääntä kun ottaa ja poistaa vetää.

Ei ole suoraveto, mahtaako Miele edes valmistaa moisia?

Joku tollanen 7kg malli se on. Porukoilla oli joskus tollanen Lg:n suoraveto mutta se porsi 5-vuoden käytön jälkeen.

Olen aika vakuuttunut että kun seuraavan tiskari tarvii hankkia niin se on Miele.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso

Joku tollanen 7kg malli se on. Porukoilla oli joskus tollanen Lg:n suoraveto mutta se porsi 5-vuoden käytön jälkeen.

Olen aika vakuuttunut että kun seuraavan tiskari tarvii hankkia niin se on Miele.
Edellisessä asunnossa oli Mielen tiskikone ja sitä on välin ikävä vieläkin. Eipä silti, nykyingen Gram toimii ihan hyvin mutta...

Miten pitkään noita suoravetoisia pesukoneita on ollut? Muistan kun tuota Mieleä ostin, niin moisesta oli puhetta, mutta myyjän mukaan niistä ei vielä ollut kunnollista käyttökokemusta kestävyyden suhteen.

oldez

Well-known member

Nythän LG:n koneissa on 10 vuoden takuu moottorille.